Browsing by Author "Meira Cartea, Pablo Ángel"
Now showing items 1-6 of 6
-
Bases para uma educação ambiental orientada para a diminuição do risco e aumento da resiliência das comunidades aos incêndios florestais em Portugal
Colaço, Maria da Conceição Almeida (2017)Esta tese aborda o papel da educação ambiental na diminuição do risco de incêndio florestal e aumento da resiliência das comunidades face a este risco, focando-se nos técnicos florestais e na população rural. Através da ... -
A dimensión socioeducativa do movemento agroecolóxico en Galicia: a dieta e o sistema agroalimentario como eixos da sustentabilidade
Bisquert i Pérez, Kylyan Marc (2021)A investigación que aquí se presenta pretende abordar a configuración da dieta e o sistema agroalimentario como elementos de especial relevancia para a Educación Ambiental no actual contexto de crise socioambiental, en ... -
Educación ambiental y cultura de la sostenibilidad: construyendo la transición ecológica
Meira Cartea, Pablo Ángel (Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social, 2022)Integra todas as sesións plenarias e comunicacións presentadas ao Congreso Internacional 2021 da Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social (tamén XXXIII Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social) que, baixo o mesmo ... -
A inclusión da crise climática no ensino secundario obrigatorio. Un estudo comparado do marco normativo e curricular en España
Pérez Diez, Alejandro (2022)Esta tese doutoral enmárcase no proxecto de I+D+i RTI2018-094074- B-I00 (RESCLIMA-EDU2) e, a súa vez, alíñase coas seguintes subliñas do Programa de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación: 1.6. Equidade, ... -
La representación social del cambio climático en el alumnado universitario de Veracruz y Galicia: un estudio desde el campo de la educación ambiental
Arto Blanco, Mónica (2021)La elección del cambio climático como tema de estudio está motivada por la gravedad que supone para el conjunto de la biosfera. Las universidades no han sido ajenas a la relevancia social adquirida por esta cuestión, ... -
La representación social del cambio climático en la educación secundaria no obligatoria. Una búsqueda de claves socioeducativas entre la alfabetización climática (AC) y la educación para el cambio climático (EpCC)
García Vinuesa, Antonio (2021)El fenómeno del cambio climático antropogénico ha dejado de ser un problema ambiental para convertirse en un problema social en todas sus dimensiones (educativa, económica, política y ambiental, entre otras) que amenaza ...