Now showing items 1-9 of 9

    • Análise descritiva e interpretativa do deseño e contido dos videoxogos elaborados en Galicia 

      López Gómez, Silvia (2018)
      O presente estudo ten como propósito fundamental, contribuír á compilación e análise dos videoxogos desenvolvidos en Galicia, centrándose principalmente nos dirixidos á educación. Con este fin, deséñase, valídase e aplícase ...
    • Análise descritiva e interpretativa do programa do livro didático do ensino médio do brasil opinião dos agentes avaliadores 

      Assis, Carmencita Ferreira Silva (2021)
      O propósito desta pesquisa foi descrever e interpretar o Programa Nacional do Livro Didático e conhecer a opinião dos agentes avaliadores sobre o Plano Nacional do Livro Didático de matemática do ensino médio do Brasil. ...
    • A articulação entre as escolas e os agentes culturais-artísticos locais. Um estudo de caso em Lisboa (Portugal) 

      Vohlgemuth, Laurence Marie (2023)
      O objetivo central deste trabalho é compreender como se articulam as práticas dos agentes artísticos e culturais com as das escolas. Para o alcançar, adotamos uma abordagem qualitativa, optando por um estudo de caso. ...
    • Los libros de texto digitales. Un análisis descriptivo e interpretativo de sus características 

      Rodríguez Regueira, Nerea (2020)
      En esta tesis se presenta un análisis descriptivo e interpretativo sobre los libros de texto digitales utilizados en los últimos dos niveles de la educación primaria en las aulas gallegas. Para lograr este fin se diseña, ...
    • Materiais didácticos en soporte impreso e dixital elaborados con apoio da administración local. Estudo prospectivo e descritivo na provincia da Coruña 

      Álvarez Seoane, Carmen Denébola (2019)
      Os materiais didácticos comunitarios, aqueles materiais didácticos elaborados dende a administración local, teñen unha alta presencia entre as accións socioeducativas dos gobernos municipais, mais teñen sido pouco estudados ...
    • Music education and didactic materials 

      Young, Susan; Marwa Abdelsalam Soleiman, Hassan; Romanelli, Guilherme; Rodrigues, Helena; Mariana, Miguel; Vences, Mariana; Santos, Maria; Rodrigues, Paulo Maria; Vicente Álvarez, Rosa María; Casal de la Fuente, Lucía; Cores Torres, Antia; Crespo Caride, Luis Miguel; Gillanders, Carol Jean; Romero Tabeayo, María Isabel; Tojeiro Pérez, Laura; Dosaiguas Canal, Marta; Pérez-Moreno, Jèssica; Pereira Ferreira, Vânia Marieta; Cunha, Daiane Solange Stoeberl da; Lima, Sonia Regina Albano de; Morales Fernandez, Ángela; Czmola, Halyne; Lucas Pitwak Menezes, Rosa; Lins, Mariane; Romanelli, Guilherme; López Vila, Leandro; Gillanders, Carol Jean; Martínez Delgado, Clara; Raposo Varela, María; Romanelli, Guilheme; Souza, Jusamara; Vicente Nicolás, Gregorio; Sánchez Marroquí, Judith; Arriaga, Cristina; De Alba, Baikune; Berbel Gómez, Noemy; Jaume-Adrover, Magdalena; Bermúdez de Castro, Juan José; Díaz-Gómez, Maravillas; Casal de la Fuente, Lucía; Echeverría de Miguel, Lucía; Asensio Arjona, Verónica; Cabedo-Mas, Alberto; Puerto-Sánchez, María-Jesús; Macián-González, Roberto; Moliner-Miravet, Lidón; López-Peláez Casellas, M.Paz; Martínez Morales, María; Moreno Montoro, María Isabel; Macián-González, Roberto; Tejada Giménez, Jesús; Mera Quintas, Eliseu; Asensio Arjona, Verónica; González Mediel, Olga; Totoricagüena, Maricel; Riaño, María Elena; Suárez-Canedo, Luis Román; Canceda, Silvia; Estavillo Morante, Mª del Carmen; Rodríguez-García, David; Pino Juste, Margarita R.; Pereira, Eliton Perpétuo Rosa; Buide del Real, Benito; Collantes Carollo, Francisco; Diz Otero, Mario; Llabrés González, Cristina; Vences, Mariana; Pereira, Ana Isabel; Rodrígues, Paulo María; Rodrigues, Paulo Ferreira; Rodrigues, Helena; Vicente Fernández, María; Vicente Álvarez, Rosa María; Mendive Zabaldica, Maria Soledad (Andavira, 2019)
    • Os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista (TEA): análise da percepción do profesorado de educación primaria de Galicia 

      Pinaque Varela, Marcos (2021)
      Esta tese presenta unha análise de carácter descritivo e interpretativo sobre a percepción que o profesorado galego de educación primaria posúe acerca dos materiais curriculares que existen e que se utilizan na escola ...
    • A presenza da dramatización e do teatro nos materiais didácticos do ensino primario en Galicia 

      Pena Bascoy, Estefanía (2021)
      Esta tese presenta unha investigación que ten como obxectivo analizar a presenza da dramatización e do teatro nos materiais didácticos do ensino primario en Galicia. Para acadar dito propósito empregouse como instrumento ...
    • A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria 

      Abarrategui Amado, Lucía Soledad (2022)
      Nesta investigación analízase o potencial da radio na promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria. Para isto, desenvolvemos e avaliamos un Programa Interxeracional (PI) ...





      Harvesters:Useful links:
      Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback