Browsing by Subject "Tourism"
Now showing items 1-20 of 21
-
Unha alternativa para detectar cambios tecnolóxicos na industria turística
(Universidade de Santiago de Compostela, 2009)Neste artigo introdúcese un procedemento para detectar cambios nas estruturas produtivas de calquera rama de actividade dunha economía. Para os efectos prácticos analízanse dous sectores que abastecen en boa medida á ... -
Análise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela
(Universidade de Santiago de Compostela, 2009)Nos últimos anos no ámbito turístico, ao igual que no conxunto da economía, produciuse un cambio de paradigma na xestión das empresas e a medición da satisfacción dos clientes foi desprazada polo concepto de lealdade, ... -
Commodifying Lisbon: A Study on the Spatial Concentration of Short-Term Rentals
(MDPI, 2019)This article explores the relationship between the spatial concentration of short-term rentals in Lisbon’s historic center and the phenomena of uneven development and tourism gentrification. By providing quantitative and ... -
Competitividade e análise estratéxica do sector turístico en Galicia: consideracións para a mellora competitiva
(Universidade de Santiago de Compostela, 2003)O turismo foise revelando como unha actividade capaz de dinamiza-la economía dun país debido principalmente ós efectos multiplicadores que produce na renda nacional. No caso español, converteuse nun dos sectores que máis ... -
Development of an index to assess the brand image of tourist destinations
(Universidad de Murcia, 2006)La imagen de un destino turístico constituye un elemento fun-damental en los diferentes modelos que analizan el proceso de elección por parte del consumidor (Moutinho, 1984; Chon, 1990; Baloglu & McCleary, 1999). Los ... -
El reclutamiento y su relación con la Responsabilidad Social Corporativa en el sector turístico
(2021)En los últimos tiempos se ha percibido un aumento de las preocupaciones sociales, medioambientales y económicas dentro de la sociedad. Por ello, la Responsabilidad Social Corporativa se ha consolidado ... -
Emprego e produción de Galicia no período 2001-2008. Efectos da industria e do turismo nos sectores de servizos
(Universidade de Santiago de Compostela, 2009)Presentamos unha análise da evolución do valor engadido real e do emprego sectorial de Galicia no período 2001-2008, con especial referencia aos importantes efectos positivos que a industria e o turismo teñen sobre o ... -
Estudo sobre as tendencias de futuro da industria turística: catálogo de experiencias para os ciclos formativos de Turismo na Formación Profesional
(2022)A crise sanitaria derivada da pandemia da Covid-19 afectou a tódolos ámbitos a nivel mundial. Como seres humanos, vímonos na obriga de levar a cabo severos cambios nun curto período de tempo. Estes cambios afectaron a ... -
Gastronomy and Tourism: Socioeconomic and Territorial Implications in Santiago de Compostela-Galiza (NW Spain)
(MDPI, 2020)It is a worldwide well-known fact that gastronomic tourism does not always contribute to the cultural, social, economic, and territorial development of the host community. Therefore, its study requires a multidisciplinary ... -
Imagem de marca de destinos turísticos: análise da imagem perceptual de duas cidades património mundial da humanidade da UNESCO
(Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF), 2016)Reconhecendo a importância que as marcas de destinos turísticos representam na diferenciação e na tentativa de formulação de propostas únicas, num mercado altamente competitivo como o dos destinos turísticos, a presente ... -
Impactos del turismo en la ciudad de Santiago de Compostela : un análisis comparado a partir de las percepciones de residentes y visitantes
(2019)Desde hace unas décadas se han venido analizando los impactos que el turismo ejerce sobre la población local. Términos como la presión turística, la masificación, la gentrificación o la turismofobia, nos ayudarán a profundizar ... -
La creación de una identidad patrimonial. Baiona y el descubrimiento de América
(Universidad de Granada, 2013)Baiona (Pontevedra) tiene en un hecho casual, la llegada de la Pinta tras el viaje del descubrimiento de América, uno de los sucesos más significativos de su historia. Acontecimiento que, sin embargo, pasó desapercibido ... -
La publicidad de “Arde Lucus”. De la promoción turística de la fiesta a la reivindicación de la identidad de Lugo como patrimonio cultural
(2019)En este TFG, abordaremos el estudio de la publicidad de “Arde Lucus” desde una perspectiva histórica y con una orientación teleológica: la de promocionar la fiesta no solo como reclamo turístico, sino también y prioritariamente ... -
La Reserva de la Biosfera Meseta Ibérica como espacio natural protegido transfronterizo: ¿herramienta de conservación o marca promocional?
(Universitat Autònoma de Barcelona, 2018)Los espacios naturales protegidos transfronterizos (ENPT) se han multiplicado en los últimos años, sobre todo en el ámbito europeo y en África Austral. Tanto desde las organizaciones internacionales como desde el mundo ... -
Política turística común: un estudo sobre as implicacións dunha concepción nouménica do turismo e sobre a viabilidade da súa implementación na UE
(Universidade de Santiago de Compostela, 2012)Neste artigo analízanse dous aspectos que afectan de forma moi importante ao sector turístico. Por unha parte, desde un punto de vista teórico, unha nova conceptualización do turismo –nouménica–, e o seu impacto no deseño ... -
(Re)conociendo Mondoñedo. El pasado se proyecta como futuro
(Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), 2009)La autora se acerca a la realidad socio-cultural actual creada en Mondoñedo, ciudad del interior de la provincia de Lugo (Galicia, España), teniendo en cuenta las bruscas transformaciones económicas, sociales y culturales ... -
Stated and Revealed Preferences on Gastronomic Tourism in Santiago de Compostela
(2017)The purpose of this research is to analyse why certain restaurants and tapas are preferred by tourists in Santiago de Compostela, what are the original preferences of restaurants and tapas for these tourists, what are the ... -
The implications of tourism development on labour conditions
(2013-10-23)Tourism currently plays an important role in the economy, contributing to the growth of economy, as well as having a remarkable impact on the local economy, environment, population and social development of the regions. ... -
Tourism and income distribution: general equilibrium models applied to the Galician economy
(2014-10-07)Tourism is a growing economic activity. Even in a moment of crisis like present days, different organizations estimate that the evolution of tourism variables are going to increase more than triple the estimated growth ... -
Turismo e catedrais en Galicia, unha relación (in)necesaria
(2010)O obxectivo deste artigo é analizar o papel que xogan as catedrais galegas na promoción e organización dos produtos turísticos. Durante moito tempo o turismo urbano, coa excepción de Santiago de Compostela, foi o grande ...