Browsing by Subject "Turismo"
Now showing items 1-20 of 29
-
Unha alternativa para detectar cambios tecnolóxicos na industria turística
(Universidade de Santiago de Compostela, 2009)Neste artigo introdúcese un procedemento para detectar cambios nas estruturas produtivas de calquera rama de actividade dunha economía. Para os efectos prácticos analízanse dous sectores que abastecen en boa medida á ... -
Análise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela
(Universidade de Santiago de Compostela, 2009)Nos últimos anos no ámbito turístico, ao igual que no conxunto da economía, produciuse un cambio de paradigma na xestión das empresas e a medición da satisfacción dos clientes foi desprazada polo concepto de lealdade, ... -
A análise do mercado turístico
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2013)Esta unidade didáctica forma parte da materia «Impacto Económico do Turismo Urbano» que se imparte no primeiro semestre, dentro do máster universitario en Turismo Urbano e Xestión de Empresas Turísticas. Con esta materia ... -
Análise do parque automovilístico da provincia de Pontevedra e perspectivas de crecemento para os vindeiros anos
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1993) -
Bem-estar comunitario e visitantes a través do caminho em Santiago : grandes narrativas, ideias e prácticas culturais na cidade
(Andavira Editora, 2019)O presente volume trata da comunidade local e da sua relação com visitantes em dimensões culturais. Foca-se no caso de Santiago de Compostela e as relações estabelecidas entre a sua comunidade e o conjunto de visitantes ... -
A cidade, o Camiño e nós : desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela
(Andavira Editora, 2020)O volume tenta ao mesmo tempo dar conta e responder diversas perguntas relacionadas com as transformações experimentadas em Compostela, nas últimas décadas. Para isso, apresenta resultados da investigação realizada com ... -
Competitividade e análise estratéxica do sector turístico en Galicia: consideracións para a mellora competitiva
(Universidade de Santiago de Compostela, 2003)O turismo foise revelando como unha actividade capaz de dinamiza-la economía dun país debido principalmente ós efectos multiplicadores que produce na renda nacional. No caso español, converteuse nun dos sectores que máis ... -
Development of an index to assess the brand image of tourist destinations
(Universidad de Murcia, 2006)La imagen de un destino turístico constituye un elemento fun-damental en los diferentes modelos que analizan el proceso de elección por parte del consumidor (Moutinho, 1984; Chon, 1990; Baloglu & McCleary, 1999). Los ... -
El potencial turístico de los conjuntos históricos de Galicia. Villas y pueblos. I. A Coruña-Lugo. II. Ourense-Pontevedra
(2018)La tesis propone una metodología de aplicación en ciudades históricas de mediano tamaño de Galicia con el fin de su óptimo aprovechamiento turístico. La elección de las ciudades en función de su superficie viene dada porque ... -
El reclutamiento y su relación con la Responsabilidad Social Corporativa en el sector turístico
(2021)En los últimos tiempos se ha percibido un aumento de las preocupaciones sociales, medioambientales y económicas dentro de la sociedad. Por ello, la Responsabilidad Social Corporativa se ha consolidado ... -
Elefante asiático sometido al turismo: ¿Cuál es el precio por romper su alma?
(2016-05)El trabajo expuesto tiene como finalidad conocer el proceso de domesticación del elefante asiático para su uso en el turismo y ocio, así como las consecuencias físicas y etológicas que supone esta práctica sobre el animal. ... -
Emprego e produción de Galicia no período 2001-2008. Efectos da industria e do turismo nos sectores de servizos
(Universidade de Santiago de Compostela, 2009)Presentamos unha análise da evolución do valor engadido real e do emprego sectorial de Galicia no período 2001-2008, con especial referencia aos importantes efectos positivos que a industria e o turismo teñen sobre o ... -
Imagem de marca de destinos turísticos: análise da imagem perceptual de duas cidades património mundial da humanidade da UNESCO
(Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF), 2016)Reconhecendo a importância que as marcas de destinos turísticos representam na diferenciação e na tentativa de formulação de propostas únicas, num mercado altamente competitivo como o dos destinos turísticos, a presente ... -
A imaxe exterior de Galiza no século XXI
(2012-02-03)Which is the overview foreigners have about Galicia? Which territorial elements are identified by visitors who have come to our country? What is the foreign image of Galicia? This dissertation is focused on the foreign ... -
Impactos del turismo en la ciudad de Santiago de Compostela : un análisis comparado a partir de las percepciones de residentes y visitantes
(2019)Desde hace unas décadas se han venido analizando los impactos que el turismo ejerce sobre la población local. Términos como la presión turística, la masificación, la gentrificación o la turismofobia, nos ayudarán a profundizar ... -
A invención das Rías Baixas: paisaxe, destino e territorio
(2020)Rías Baixas é a unha rexión do suroeste galego cunha orixe, fronteiras e identidade escasamente coñecidas. Nesta investigación analizamos como a ría se converteu no factor central que as imbúe de significado. Polo tanto, ... -
La creación de una identidad patrimonial. Baiona y el descubrimiento de América
(Universidad de Granada, 2013)Baiona (Pontevedra) tiene en un hecho casual, la llegada de la Pinta tras el viaje del descubrimiento de América, uno de los sucesos más significativos de su historia. Acontecimiento que, sin embargo, pasó desapercibido ... -
La imagen de Santiago de Compostela y del Camino en Italia. Una aproximación desde la geografía cultural
(2013-01-23)Desde principios del siglo IX hasta los años ochenta del siglo XX, las imágenes de Santiago de Compostela y del Camino han significado sobre todo religión y peregrinación. Las peregrinaciones fueron primeras formas de ... -
La imagen turística de Galicia. El uso de la marca Galicia por primera vez en la publicidad de la institución autonómica: estudio comparado del anuncio para televisión 2006-2011
(2012-10-19)Desde la asunción de las competencias de turismo por parte del gobierno gallego a mediados de la década de los 80 del siglo pasado, la comunicación turística de Galicia ha tenido dos momentos importantes. El primero ha ... -
La publicidad de “Arde Lucus”. De la promoción turística de la fiesta a la reivindicación de la identidad de Lugo como patrimonio cultural
(2019)En este TFG, abordaremos el estudio de la publicidad de “Arde Lucus” desde una perspectiva histórica y con una orientación teleológica: la de promocionar la fiesta no solo como reclamo turístico, sino también y prioritariamente ...