Disolucións
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/10184
Files in this item
Metadata
Title: | Disolucións |
Author: | Peña Crecente, Rosa María Barciela García, Julia |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Química Analítica, Nutrición e Bromatoloxía Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias |
Subject: | Naturaleza molecular da disolución | Unidades de concentración | Principios da solubilidade | Solubilidade molar | Solubilidad molar | Lei de Henry | Ley de Henry | Propiedades coligativas das disolucións | Disolvente puro | Química II | Grao en Nutrición Humana e Dietética | |
Date of Issue: | 2013 |
Publisher: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Series/Report no.: | Unidades Didácticas (Universidade de Santiago de Compostela). Química II ; 1 |
Abstract: | A materia Química II proporcionará ao estudante do Grao de Nutrición Humana e Dietética os principios xerais das reaccións químicas e do equilibrio químico, así como mecanismos, tipos de reaccións e as súas aplicacións prácticas á análise volumétrico, especialmente desde a perspectiva dos equilibrios en disolución que constitúen a base doutras metodoloxías de análise posteriores. A nivel xeral, é importante comprender o concepto de disolución xa que estamos cotianmente en contacto con disolucións: o leite, o vinagre, o aire, a auga do mar, etc; ter un modelo que nolas explique, permitiranos comprender o noso contorno, e predicir o seus comportamentos. Por outra banda, a nivel de titulación, debemos ter en conta que practicamente tódolos procesos biolóxicos teñen lugar en medio acuoso, polo que o estudo deste ítem será necesario para ter uns coñecementos básicos que lle permitirán unha maior compresión e asimilación doutras materias que forman parte do seu plan de estudos: Bioquímica, Bromatoloxía, Bioloxía, etc. Nesta unidade estudaranse as disolucións desde o punto de vista dun sistema material, facendo fincapé, para a súa identificación, en que son unha mestura homoxénea, cunhas propiedades particulares, e que se caracterizarán pola súa concentración. Ao formularse a interpretación das disolucións debemos centrarnos en explicar por que se producen e como se poden interpretar, buscando modelos e teorías que nos permitan ir máis alá do coñecemento de fenómenos perceptibles do proceso e nos xustifiquen o seu comportamento, polo que teremos que ter en conta cos sistemas materiais están constituídos por partículas, e que se producen interaccións entre estas partículas. Farase especial fincapé a como expresar a concentración das disolucións pois a experiencia indica que aínda que e un concepto traballado previamente, os alumnos chegan sen saber aplicalo correctamente, o que repercute na compresión e desenvolvemento posterior da materia. |
Description: | Titulación: Grao en Nutrición Humana e Dietética -- Materia: Química II |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/10184 |
ISBN: | 978-84-15876-49-6 |
Rights: | © Universidade de Santiago de Compostela, 2013. Esta obra atópase baixo unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0) |
Collections
-
- AC-Unidades didácticas [51]
- SNL - Unidades didácticas [121]