Mostrar o rexistro simple do ítem
dc.contributor.author | Rodríguez Pérez, Ana Isabel |
dc.date.accessioned | 2014-05-16T06:37:07Z |
dc.date.available | 2014-05-16T06:37:07Z |
dc.date.issued | 2013 |
dc.identifier.isbn | 978-84-9887-494-5 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/10493 |
dc.description | Titulación: Grao en Farmacia -- Materia: Anatomía, Histoloxía e Citoloxía |
dc.description.abstract | O aparato dixestivo é o encargado de transformar os alimentos que inxerimos en sustancias máis sinxelas e facilmente asimilables polo organismo. O estudo deste aparato é moi importante para o futuro farmacéutico xa que constitúe a base anatómica da administración oral de medicamentos. Esta vía de administración é, sen dúbida, a máis empregada a día de hoxe debido ás múltiples vantaxes que presenta: vía sinxela, segura e cómoda. Porén, presenta tamén algúns inconvenientes que é preciso coñecer para poder deseñar adecuadamente novas formas de dosificación adecuadas á vía oral. Entre estes inconvenientes cabe subliñar o efecto do primeiro paso hepático que pode facer perder grande parte do medicamento administrado antes de que este alcance a circulación central. A explicación a este fenómeno, que radica na drenaxe venosa do intestino, estudarémola no seminario que complementa as dúas clases expositivas que constitúen esta unidade temática. Durante as clases expositivas expoñerase a morfoloxía e estrutura macroscópica do aparato dixestivo. Para isto describiranse as principais estruturas, cunha dobre aproximación, integrando morfoloxía e función e asentando as bases para materias de cursos superiores tales como Fisioloxía Humana, Fisiopatoloxía, Farmacoloxía e Biofarmacia e Farmacocinética. Ao rematar a unidade didáctica o estudantado será capaz de: Coñecer e comprender a morfoloxía, estrutura e os aspectos funcionais do aparato dixestivo como base para materias de cursos superiores do tipo de Fisioloxía Humana, Fisiopatoloxía e Farmacoloxía. Numerar e describir os compoñentes do aparato dixestivo. Coñecer e aplicar as implicacións que a circulación portal terá na administración de fármacos. Coñecer e manexar a terminoloxía anatómica con precisión como base da comunicación interprofesional en ciencias da saúde. Manexar bibliografía e ferramentas adecuadas para buscar información necesaria para preparar a materia. |
dc.description.sponsorship | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Normalización Lingüística |
dc.language.iso | glg |
dc.publisher | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
dc.relation.ispartofseries | Unidades Didácticas (Universidade de Santiago de Compostela). Anatomía, Histoloxía e Citoloxía ; 7 |
dc.rights | © Universidade de Santiago de Compostela, 2013. Esta obra atópase baixo unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0) |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.subject | Esplacnoloxía |
dc.subject | Esplacnología |
dc.subject | Padal |
dc.subject | Paladar |
dc.subject | Úvula |
dc.subject | Farinxe |
dc.subject | Faringe |
dc.subject | Abdome |
dc.subject | Abdomen |
dc.subject | Peritoneo |
dc.subject | Epiplóns ou Omentos |
dc.subject | Epiplones u Omentos |
dc.subject | Duodeno |
dc.subject | Innervación |
dc.subject | Inervación |
dc.subject | Circulación portal hepática |
dc.subject | Anatomía, Histoloxía e Citoloxía |
dc.subject | Grao en Farmacia |
dc.subject.classification | Materias::Investigación::32 Ciencias médicas::3205 Medicina interna::320503 Gastroenterología |
dc.subject.classification | Materias::Investigación::24 Ciencias de la vida::2411 Fisiología humana::241107 Fisiología de la digestión |
dc.title | Aparato dixestivo |
dc.type | book |
dc.rights.accessRights | open access |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Ciencias Morfolóxicas |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Medicina e Odontoloxía |
Ficheiros no ítem
Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)
-
ACS-Unidades didácticas [32]
-
SNL - Unidades didácticas [121]