Trazado de estradas
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/11402
Files in this item
Metadata
Title: | Trazado de estradas |
Author: | Castro Ponte, Alberte |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Enxeñaría Agroforestal Universidade de Santiago de Compostela. Escola Politécnica Superior |
Subject: | Velocidade específica dun elemento de trazado (Ve) | Velocidad específica de un elemento de trazado (Ve) | Velocidade de proxecto dun treito (Vp) | Velocidad de proyecto de un tramo (Vp) | Velocidade de planeamento dun treito (VP) | Velocidad de planeamiento de un tramo (VP) | Distancia de parada (Dp) | Coeficiente de rozamento lonxitudinal | Coeficiente de rozamiento longitudinal | Distancia de adiantamento (Da) | Distancia de adelantamiento | Clotoide | Beiravía | Arcén | Beirarrúa | Acera | Berma | Plataforma | Inclinación da rasante (i) | Inclinación de la rasante (i) | Grao en Enxeñaría Civil | Deseño e Construción de Obras Lineais | |
Date of Issue: | 2012 |
Publisher: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Series/Report no.: | Unidades Didácticas (Universidade de Santiago de Compostela). Deseño e Construción de Obras Lineais ; 2 |
Abstract: | Esta unidade didáctica forma parte do primeiro módulo da programación da materia “Deseño e Construción de Obras Lineais” do segundo curso do Grao en Enxeñaría Civil, que se dedica a senta-las bases da enxeñaría de estradas. No primeiro tema do módulo (UD1) preséntanse os conceptos básicos relacionados co tráfico por estrada, necesarios para poder abordalo deseño xeométrico, a construción e a conservación dunha estrada. A continuación, na presente unidade didáctica (UD2) estúdanse os conceptos fundamentais, as bases teóricas e os condicionantes normativos do deseño xeométrico ou trazado dunha estrada. Analízanse, unha por unha, as diversas fases do proceso de deseño: trazado en planta, trazado en alzado e sección transversal. Os seguintes dous temas dedícanse ao estudo da infraestrutura dunha estrada. En primeiro lugar, preséntanse os aspectos máis importantes relacionados coas obras de explanacións (UD3) e ,en segundo lugar, explícanse os fundamentos do deseño e construción das outras grandes obras de infraestrutura, as obras de drenaxe (UD4). O módulo péchase cun tema no que se aborda a problemática do deseño, construción e conservación dos firmes (UD5), que constitúen a superestrutura dunha estrada. No segundo módulo da materia estúdase o deseño, construción e conservación doutra tipoloxía de obra lineal, os ferrocarrís. Estas dúas tipoloxías, estradas e ferrocarrís, teñen moitas cousas en común, polo que unha gran cantidade dos contidos traballados no primeiro módulo serán de gran utilidade, senón directamente mediante certas adaptacións, na segunda parte da materia. Esta unidade didáctica é a que ten unha maior dedicación xa que nela trátanse contidos fundamentais e exclusivos da materia. Ademais de aos alumnos de 2º curso do Grao en Enxeñaría Civil, os contidos presentados poden serlle de utilidade a outros docentes ou profesionais do sector que desenvolvan a súa actividade no ámbito do deseño, construción ou conservación destas tipoloxías de infraestrutura do transporte. |
Description: | Titulación: Grao en Enxeñaría Civil -- Materia: Deseño e Construción de Obras Lineais |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/11402 |
ISBN: | 978-84-9887-894-3 |
Rights: | © Universidade de Santiago de Compostela, 2012. Esta obra atópase baixo unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0) |
Collections
-
- AEA-Unidades didácticas [11]
- SNL - Unidades didácticas [121]
Except where otherwise noted, this item's license is described as © Universidade de Santiago de Compostela, 2012. Esta obra atópase baixo unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Evaluación de algunas aproximaciones tecnológicas para incrementar la velocidad de disolución de fármaco en pelets de celulosa microcristalina
Goyanes Goyanes, Álvaro (2012-04-18)La celulosa microcristalina (MCC) es el excipiente base más utilizado para la elaboración de pelets por extrusión-esferonización. Las características de plasticidad y de adhesividad de sus masas humectadas le confieren ... -
El fenómeno de la punta de la lengua en la vejez : influencia del vocabulario, la memoria de trabajo y la velocidad de procesamiento
Facal Mayo, David (Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2008) -
A importancia do tempo: a velocidade como estratexia competitiva en mercados internacionais
Bradley, Frank; Otero Simón, Miguel Ángel (Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1994)