Browsing Grao en Educación Social by Title
Now showing items 3-22 of 26
-
O Colexio Familiar Rural de Negreira, unha loita pola educación para o rural galego
(2020)Coa preocupación por pensar as alternativas posibles para o rural galego, valémonos da memoria oral para achegarnos a unha experiencia de formación profesional agrícola que se deu en Galicia nos recentes anos setenta: o ... -
ComunicARTE. O teatro como ferramenta de transformación social
(2016)[GL] O traballo fin de grao “ComunicARTE. O teatro como ferramenta de transformación social” xorde a raíz dun compromiso persoal coas artes e, concretamente, coa inclusión do teatro no ámbito educativo, con especial ... -
O dereito da infancia á participación social: o caso do Foro de Participación Infantil e Adolescente de Teo
(2021)As nenas e os nenos son cidadás e cidadáns do presente e suxeitos activos que han de educarse para exercer e gozar dos dereitos civís, sociais, políticos e culturais en condicións de equidade. Partindo desta premisa, ... -
Educación e novas tecnoloxías
(2015)[GL] A modalidade elexida para desenvolver o traballo fin de grao é a investigación documental. O obxceto do traballo é o estudo da relación entre educación e as tecnoloxías da información e a comunicación (TIC), ... -
A educación emocional na vellez : aproximación e proposta educativa
(2015)[GAO]A educación emocional é unha necesidade do ciclo vital que pretende o desenvolvemento integral das persoas polo que, na etapa da vellez, ao detectar unha carencia da mesma, faise unha carestía ineludible, sendo deste ... -
Educación Social e equipamentos sociocomunitarios. Unha análise desde o concello e as asociacións de A Veiga (Ourense)
(2016)[GL] No presente Traballo de Fin de Grao (TFG), analizamos as potencialidades dos equipamentos de uso comunitario do concello de A Veiga dende dúas perspectivas: a da administración municipal e a do movemento asociativo. ... -
El ciberacoso en los estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria de Redondela: una aproximación desde la Educación Social
(2019)El ciberacoso constituye un problema creciente relacionado con el uso inadecuado de los dispositivos tecnológicos. Precisamente, este trabajo pretende conocer la prevalencia del ciberacoso entre los jóvenes, analizando ... -
El maltrato de las personas mayores. Aproximación teórica desde la educación social
(2015)[GL]O maltrato á persoa maior é unha realidade oculta; este tema cobra relevancia debido ao proceso de envellecemento da poboación e pola cambiante situación da familia. Identificar e abordar unha situación de maltrato ... -
En tempos de COVID: Educación Social e ámbito familiar nos Servizos Sociais Comunitarios de Santiago de Compostela
(2021)Este traballo busca investigar, dende unha perspectiva socioeducativa, como afectou a Covid-19 ao Servizo de Educación e Apoio Familiar dos Servizos Sociais Comunitarios de Santiago de Compostela e ás familias participantes ... -
As hortas municipais de Belvis (Santiago de Compostela) : ¿unha experiencia de educación ambiental? Estudo do caso
(2013)[GL] Xa dende os anos 70, desenvolvéronse nas cidades occidentais proxectos de Hortas Urbanas vinculadas ao campo de actuación da Educación Ambiental. Nun momento de crise (económica, social, ambiental...) como o actual, ... -
Intervención socioeducativa en contextos de prostitución. Aproximación ao traballo de rúa na comarca de Santiago de Compostela”.
(2018)A seguinte investigación trata de facer unha aproximación á intervención socioeducativa en contextos de prostitución na comarca de Santiago de Compostela. A citada tarefa faise a través da revisión bibliográfica para a ... -
La educación para la igualdad. La experiencia del Ayuntamiento de Monforte de Lemos
(2016)[ES] Las discriminaciones por razón de sexo y género siguen presentes en nuestra sociedad. A pesar de que se ha avanzado mucho de cara a la igualdad, todavía queda un gran camino por recorrer. Para lograr una igualdad ... -
Los estilos educativos parentales y los procesos de socialización de género en el hogar: un estudio situado en el ayuntamiento de Bueu (Pontevedra)
(2017)A familia, como fonte de socialización primaria, é o núcleo fundamental da educación de todas as persoas, por iso o estilo educativo dos proxenitores constitúe unha peza chave no desenvolvemento das súas funcións educativas. ... -
Medicamentos y mayores: hacia una gestión socioeducativa desde la educación social
(2017)La educación para la salud en el colectivo de las personas mayores es una necesidad que no siempre se visibiliza adecuadamente en las actividades de la vida diaria de nuestros gerontes. Nuestros/as abuelos/as consumen una ... -
Medidas e Prestacións para a Inclusión Social: Análise comparativa entre Galicia e Euskadi
(2016)[GL] A inclusión social das persoas que se encontran en situación de risco ou excluídas continúa sendo un reto para esta sociedade, como así o demostran os datos dos informes máis recentes. Este traballo pretende revisar, ... -
Morir: la muerte como ámbito de intervención de la Educación Social
(2016)[ES] La expresión «cuadratura del círculo» representa un problema muy difícil de resolver. En 1492, Leonardo da Vinci declaró haber resuelto la cuadratura del círculo, por lo que se piensa que la solución al enigma ... -
Mulleres galegas emprendedoras no eido da Educación Social
(2018)A presente investigación pretende indagar acerca dunha realidade coa que se convive na actualidade, que é o traballo das mulleres galegas emprendedoras no eido da Educación Social. Estas mulleres contan a súa experiencia, ... -
O Ocio Terapéutico como recurso da Educación Social en contextos hospitalarios
(2021)A día de hoxe, os tempos de ocio constitúen un importante indicador da calidade de vida na sociedade de occidente. O ocio entendido como experiencias desenvolvidas nos tempos libres convértese en ocio terapéutico cando o ... -
Os Bancos do Tempo: unha iniciativa pedagóxica e social para o desenvolvemento comunitario
(2013)[GL] O Traballo Fin de Grao que presentamos analiza –desde unha perspectiva pedagóxica e social– os Bancos do Tempo, co fin de entendelos como unha estratexia idónea para promover e impulsar os procesos de Desenvolvemento ... -
Os tempos de lecer das mulleres adultas no rural. O caso de Viana do Bolo (Ourense)
(2017)No presente Traballo de Fin de Grao (TFG), investigamos sobre os tempos de lecer das mulleres adultas no rural, no concello de Viana do Bolo (Ourense), co obxectivo de diagnosticar as dificultades e posibilidades neste ...