Máster en Marketing, Consultoría e Comunicación Política
Browse by
Recent Submissions
-
Análise da evolución do voto á extrema dereita en España: VOX (2018-2021)
(2021-07)No presente traballo investigarase un tema de constante relevancia á hora de analizar e entender os panoramas europeos actuais: a extrema dereita. A ciencia política trata de estudar este tema para observar como afecta ... -
Análisis longitudinal de la agenda mediática en España en el año 2019 y comparación con la agenda pública
(2019-07)La presente investigación tiene como objetivo conocer, analizar y comparar las agendas mediática y pública en España tanto de los meses posteriores a las elecciones generales del 28 de abril de 2019 (etapa postelectoral) ... -
Nuevos liderazgos de extrema derecha: Santiago Abascal
(2020)El estudio de los liderazgos políticos ha sido una de las producciones científicas más habituales de la Ciencia Política. El trabajo que se presenta a continuación tiene como objetivo analizar el liderazgo de Santiago ... -
Por que máis de tres millóns en apenas catro anos confiaron na extrema dereita?: 100 páxinas para entender a Vox: análise das estratexias de marketing e comunicación política de Vox
(2019)En 2015 preséntase un novo partido político en España, Vox. A pesares de ter uns resultados modestos nun principio, catro anos despois, en 2019, acada máis de tres millóns e medio de votos, sendo a terceira forza ... -
A España Viva: o xermo nacionalcatólico e xenófobo no discurso de Vox
(2021-07)[GLG] A irrupción de Vox na vida política española prantexa unha serie de retos que, para ser correctamente resoltos, piden coñecer mellor a natureza de Vox. Neste traballo explórase a dimensión nativista, composta por ...