Browsing Máster en Marketing, Consultoría e Comunicación Política by Author "015c53c4-4234-46ba-8bb5-44a89fe962ad"
Now showing items 1-3 of 3
-
El Fenómeno Abel Caballero: ejecución de una campaña permanente
Fernández Garrido, Manuel Alejandro (2021-07)[ESP] Este trabajo tiene como objetivo identificar las razones del éxito del posicionamiento de Abel Caballero desde su llegada a la política de Vigo, donde ha logrado alcanzar un 68% de apoyo y convertirse en el alcalde ... -
Gestión de crisis de los incendios en Galicia: comparación de las crisis del 2006 y del 2016
Louzao Dono, Gonzalo (2017-06)Galicia ven soportando de lonxe un grave problema medioambiental relativo ós incendios forestais. Os esforzos postos na conservación do medio vense constantemente escurecidos pola constante queima que ... -
O Goberno local do BNG en Carballo : carreira de fondo ou tormenta perfecta? (2003 - 2016)
Rey Pan, Manuel (2015-09)Este traballo pretende realizar unha aproximación ás chaves da consolidación do goberno local do BNG no Concello de Carballo entre os anos 2003 e 2015. A través da análise dos principais acontecementos ...