Browsing Máster en Marketing, Consultoría e Comunicación Política by Issue Date
Now showing items 1-17 of 17
-
O Goberno local do BNG en Carballo : carreira de fondo ou tormenta perfecta? (2003 - 2016)
(2015-09)Este traballo pretende realizar unha aproximación ás chaves da consolidación do goberno local do BNG no Concello de Carballo entre os anos 2003 e 2015. A través da análise dos principais acontecementos ... -
El Storytelling de Podemos en las elecciones generales de 2015
(2016-06)El siguiente trabajo explora la aplicación de la técnica del storytelling por parte de Podemos en las elecciones generales de 2015, con el objetivo de determinar cuáles fueron los relatos empleados y qué ... -
O compromiso 2.0 nos concellos galegos. Análise da xestión dos espazos en rede nos municipios de Galicia.
(2016-07)Traballo relativo ao estado da cuestión no que respecta ao emprego das ferramentas 2.0 na administración local de Galicia, tanto dende o punto de vista cualitativo como cuantitativo. Análise do xeito de traballar ... -
Los efectos de la campaña electoral sobre el voto en las Elecciones Autonómicas de Cataluña de 2015
(2016-09)La campaña electoral de las Elecciones Autonómicas celebradas en Cataluña el 27 de septiembre de 2015 estuvo marcada por el marcado carácter plebiscitario de las mismas. El presente trabajo tratará ... -
El storytelling de Donald Trump en las elecciones estadounidenses de 2016
(2017)El presente trabajo identifica el storytelling utilizado por Donald Trump, actual presidente de Estados Unidos, durante la campaña electoral de 2016. Para ello, se recurre a las bases teóricas de dicha herramienta de ... -
Gestión de crisis de los incendios en Galicia: comparación de las crisis del 2006 y del 2016
(2017-06)Galicia ven soportando de lonxe un grave problema medioambiental relativo ós incendios forestais. Os esforzos postos na conservación do medio vense constantemente escurecidos pola constante queima que ... -
Los efectos de la campaña electoral en el voto: Los casos de las elecciones generales de 2015 y 2016
(2017-06)Las elecciones generales de 2015 suponen una ruptura del sistema bipartidista que imperaba hasta ese momento. Dos fuerzas políticas emergentes, Podemos y Ciudadanos, irrumpieron en el sistema de partidos. ... -
Por que máis de tres millóns en apenas catro anos confiaron na extrema dereita?: 100 páxinas para entender a Vox: análise das estratexias de marketing e comunicación política de Vox
(2019)En 2015 preséntase un novo partido político en España, Vox. A pesares de ter uns resultados modestos nun principio, catro anos despois, en 2019, acada máis de tres millóns e medio de votos, sendo a terceira forza ... -
Análisis longitudinal de la agenda mediática en España en el año 2019 y comparación con la agenda pública
(2019-07)La presente investigación tiene como objetivo conocer, analizar y comparar las agendas mediática y pública en España tanto de los meses posteriores a las elecciones generales del 28 de abril de 2019 (etapa postelectoral) ... -
Nuevos liderazgos de extrema derecha: Santiago Abascal
(2020)El estudio de los liderazgos políticos ha sido una de las producciones científicas más habituales de la Ciencia Política. El trabajo que se presenta a continuación tiene como objetivo analizar el liderazgo de Santiago ... -
Análisis de la evolución discursiva de VOX a través de la figura de Santiago Abascal Conde (2015-2020)
(2021)El presente trabajo analiza la evolución discursiva del partido político Vox a través de la figura del presidente de la formación, Santiago Abascal Conde, en el período comprendido entre los años 2015 y 2020. ... -
A mediatización da axenda política dos partidos socialdemócratas do sur de Europa: os casos de España, Portugal e Italia
(2021)O obxectivo primario da nosa análise é o de analizar a mediatización dos partidos socialdemócratas do sur de Europa en función da categoría do paralelismo político sinalada por Hallin e Mancini (2004). ... -
Análise do voto a VOX en Catalunya: a extrema dereita en España
(2021)[GLG] No seguinte estudo de investigación trataremos de coñecer e analizar cales son os factores explicativos da decisión de voto a VOX, realizando previamente un repaso a situación actual da familia de partidos ... -
A España Viva: o xermo nacionalcatólico e xenófobo no discurso de Vox
(2021-07)[GLG] A irrupción de Vox na vida política española prantexa unha serie de retos que, para ser correctamente resoltos, piden coñecer mellor a natureza de Vox. Neste traballo explórase a dimensión nativista, composta por ... -
El Fenómeno Abel Caballero: ejecución de una campaña permanente
(2021-07)[ESP] Este trabajo tiene como objetivo identificar las razones del éxito del posicionamiento de Abel Caballero desde su llegada a la política de Vigo, donde ha logrado alcanzar un 68% de apoyo y convertirse en el alcalde ... -
Análise da evolución do voto á extrema dereita en España: VOX (2018-2021)
(2021-07)No presente traballo investigarase un tema de constante relevancia á hora de analizar e entender os panoramas europeos actuais: a extrema dereita. A ciencia política trata de estudar este tema para observar como afecta ... -
Polarización en Twitter durante las elecciones a la Asamblea de la Comunidad de Madrid del 4M
(2021-09)[GLG] Polarización en Twitter durante as eleccións á Asemblea da Comunidade de Madrid do 4Mé o resultado da análise dos chíos publicados polos perfiles dos seis principais candidatos e partidos que obtiveron maior porcentaxe ...