Show simple item record

dc.contributor.authorMouzo Villar, Rosa
dc.contributor.authorPérez Capelo, Carolina
dc.date.accessioned2014-11-03T07:38:05Z
dc.date.available2014-11-03T07:38:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMouzo Villar, Rosa, Pérez Capelo, Carolina (2014). De Vilanova de Arousa a Vila Nova de Foz-Côa: a fronteira galego-portuguesa a estudo a partir dos materiais do ALPI. En: Sousa, Xulio, Negro Romero, Marta, Álvarez, Rosario (eds.). "Lingua e identidade na fronteira galego-portuguesa" (pp. 143-170). Santiago de Compostela: Consello da Cultura Galega
dc.identifier.isbn978-84-92923-60-1
dc.identifier.otherD.L. C.1656-2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/11760
dc.description.abstractTomando como punto de partida os materiais que fornece o Altas Lingüístico de la Península Ibérica (ALPI), ofrécese nestas páxinas unha panorámica do territorio que abranguen as provincias galegas de Pontevedra e Ourense e a rexión norte de Portugal, para o que se realiza unha aproximación a diversos fenómenos dialectais pertencentes aos diferentes planos da lingua: fónico, morfosintáctico e léxico.
dc.language.isoglg
dc.publisherConsello da Cultura Galega
dc.subjectGalego (Lingua)
dc.subjectGallego (Lengua)
dc.subjectGalician (Language)
dc.subjectPortugués (Lingua)
dc.subjectPortugués (Lengua)
dc.subjectPortuguese (Language)
dc.subjectDialectoloxía
dc.subjectDialectología
dc.subjectDialectology
dc.subjectLingua de fronteira
dc.subjectLengua de frontera
dc.subjectBorder language
dc.titleDe Vilanova de Arousa a Vila Nova de Foz-Côa: a fronteira galego-portuguesa a estudo a partir dos materiais do ALPI
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPart
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

application/pdf
Name: MouzoVillar_PerezCapelo.pdf
Size: 2.206 Mb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record






Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback