Browsing DEMPC-Artigos by Issue Date
Now showing items 21-40 of 536
-
Introducción al color cinético en el aula
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1989-01-01) -
Combustión, una actividad abierta (AcAb) para la enseñanza-aprendizaje de las Ciencias Experimentales
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1989-01-01) -
Los helechos, propuesta didáctica
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1989-01-01) -
Hacia un concepto de educación física
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1989-01-01) -
A profesión docente en ciencias
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1990)Unha vez aprobada a L.O.G.S.E., e na perspectiva de transformación do sistema educativo, diferentes análises coinciden en sinalar a relevanza, cara ó desenvolvemento dos obxectivos da reforma, da participación do ... -
¿Qué poderías ver polo noso microscópio? A utilización do modelo de organización da materia en distintos niveis educativos
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1990)Un dos problemas cos que, como profesores de Ciencias, nos ternos atopado cando realizamos prácticas de microscopia cos nosos alumnos, é a dificultade que manifiestan estos de interpreta-las súas observacións, de saber ... -
Contra las interpretaciones simplistas de los resultados de los experimentos realizados en el aula
(Universitat Autònoma de Barcelona, 1990)This paper is about the importance of the students' interpretation of experiments made in the school. Examples are given of the students' interpretations of specific activities, and possibles classroom strategies bases ... -
Itinerario geológico sobre rocas ígneas y metamórficas : zona de Santiago-Santa Comba-Val do Dubra
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1990-01-01) -
A audición musical na escola
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1990-01-01) -
A sincronía e a diacronía nos nomes e apelidos das persoas
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1990-01-01) -
Aproximación á valoración da eficacia docente nas escolas universitarias de Maxisterio de Galicia : a avaliación do seu profesorado (1987-1988)
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1990-01-01) -
Aplicación das ideas constructivistas na elaboración dun deseño curricular para o ensino da Física no nivel 12-16 : Proxecto AcAB Física "AcAB Presión"
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1990-01-01) -
As ideas sobre a xeneración espontánea e a "xeneración espontánea de ideas"
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1991)Tres preguntas fundamentais no ensino das ciencias son: ¿como se aprende?, ¿como podemos favorece-lo aprendizaxe da ciencia?, ¿que ensinar?. A historia da ciencia, neste caso da bioloxla podenos ser útil nestes tres aspectos ... -
La visión dactilar : texturografía de la pintura contemporánea
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1991-01-01) -
Cómo hacer una película de dibujos animados en el aula
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1991-01-01) -
Os anuncios e a linguaxe publicitaria como axuda do desenrolo léxico
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1991-01-01) -
Estudio histórico e investigación das ideas dos alumnos : metabolismo das plantas verdes
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1991-01-01) -
A utilización do vídeo no ensino das ciencias
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 1991-01-01) -
Nace, crece se reproduce y muere
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1992) -
Aplicando coñecementos e familiarizándonos cos procesos da ciencia
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1992)