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Las partículas de la materia y su utilización en el campo conceptual de calor y temperatura: Un estudio transversal
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i els Ciències ExperimentalsUniversitat de València. Departaments de Didàctica de les Ciències Experimentals i SocialsUniversitat de València. Departaments de Didàctica de la Matemàtica, 1998)
A cross-age study (13-22) in students’ ideas about a microscopic model of the matter and its uses by means of concept
maps is presented. Data of alternative ideas about heat and temperature concepts are examinated. The ...
¿Ves lo que dibujas? Observando células con el microscopio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i els Ciències ExperimentalsUniversitat de València. Departaments de Didàctica de les Ciències Experimentals i SocialsUniversitat de València. Departaments de Didàctica de la Matemàtica, 1996)
The difficulties which Secondary School and University students encounter when looking at cell samples through the
microscope are explored in this paper. Students were asked to draw what they expected to see, and later ...
Aplicando coñecementos e familiarizándonos cos procesos da ciencia
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1992)
Uso e puntuación de mapas conceptuais para a avaliación
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1998)
Neste traballo recolleuse información sobre a comprensión dun grupo de
alumnos de 2º de BUP sobre o traballo e a enerxía. Os datos tomáronse con
mapas conceptuais elaborados polos estudiantes, os cales foron puntuados. ...
La naturaleza corpuscular de la materia y su utilización en el campo conceptual calor y temperatura. Un estudio transversal mediante mapas conceptuales
(Universidade Federal de Santa Catarina, 1996)
Presentamos resultados de un estudio transversal (13 a 18 años) en el
que se explora, mediante mapas conceptuales, el grado de utilización de
un modelo micoscópico de la materia, en el dominio conceptual calor y
temperatura, ...
As ideas sobre a xeneración espontánea e a "xeneración espontánea de ideas"
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1991)
Tres preguntas fundamentais no ensino das ciencias son: ¿como se
aprende?, ¿como podemos favorece-lo aprendizaxe da ciencia?, ¿que ensinar?.
A historia da ciencia, neste caso da bioloxla podenos ser útil nestes tres
aspectos ...
Ideas dos alumnos de 2º ciclo de E.S.O. sobre "o efecto invernadeiro"
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1996)
Presentamos nesta comunicación un resumo dunha investigación feita en
colaboración co Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales e o
Seminario de Ciencias do I.E.S. "Porto do Son''
Algunhas reflexións sobre o traballo de laboratorio nas clases de ciencias
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1993)
Nos últimos anos, tense producido un gran aumento no número de
publicacións sobre o ensino da ciencia; isto levo u, nalgúns casos, a cambia-las
estratexias que o profesor emprega nas clases de ciencias e a replantexarse ...
Contra las interpretaciones simplistas de los resultados de los experimentos realizados en el aula
(Universitat Autònoma de Barcelona, 1990)
This paper is about the importance of the students' interpretation of experiments made in the school. Examples are
given of the students' interpretations of specific activities, and possibles classroom strategies bases ...
Pensa globlamente. Si, pero ... ¿Como? O efecto invernadoiro. Unha proposta de actuación na aula
(Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA), 1994)
Un dos eslogans mais significativos e utilizados na Educación Ambiental é:
"pensa globalmente e actúa localmente". Refírese á necesidade de que os
alumnos e o público, en xeral, desenvolvan unha comprensión do contexto
global ...