Show simple item record

dc.contributor.advisorCaride Gómez, José Antonio
dc.contributor.advisorGradaílle Pernas, Rita
dc.contributor.authorMaroñas Bermúdez, Andrea
dc.date.accessioned2015-04-01T10:10:25Z
dc.date.available2015-04-01T10:10:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/12826
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Educación Social. Curso 2012-2013
dc.description.abstract[GL] O Traballo Fin de Grao que presentamos analiza –desde unha perspectiva pedagóxica e social– os Bancos do Tempo, co fin de entendelos como unha estratexia idónea para promover e impulsar os procesos de Desenvolvemento Comunitario no eido Local. Neste sentido, faremos unha aproximación teórico-conceptual do tempo social e do tempo educativo para achegarnos á filosofía dun dos ámbitos de acción-intervención da Pedagoxía-Educación Social. Isto permitirá afondar nunha das iniciativas metodolóxicas e de actuación máis innovadoras no que respecta ao intercambio do tempo como medio para a recuperación de redes sociais (relacións de veciñanza, sentimento de pertenza, etc.), a cohesión social e a transformación das comunidades locais
dc.description.abstract[ES]El Trabajo Fin de Grado que presentamos analiza –desde una perspectiva pedagógica y social– los Bancos del Tiempo, con el fin de entenderlos como una estrategia idónea para promover e impulsar los procesos de Desarrollo Comunitario en el contexto Local. En este sentido, haremos una aproximación teórico-conceptual del tiempo social y del tiempo educativo para acercarnos a la filosofía de uno de los ámbitos de acciónintervención de la Pedagogía-Educación Social. Esto permitirá profundizar en una de las iniciativas metodológicas y de actuación más innovadoras en lo que respecta al intercambio del tiempo como medio para la recuperación de redes sociales (relaciones vecinales, sentimiento de pertenencia, etc.), la cohesión social y la transformación de las comunidades locales
dc.description.abstract[EN] This Degree Final Project analyzes from a pedagogical and social perspective Time Banks, in order to understand them as a suitable strategy to promote and encourage Community Development processes in the Local context. In this direction, we are using a theoretical-conceptual approach of social time and educational time to near the philosophy of one of the action-intervention fields of Pedagogy-Social Education. This will allow deepening of one of the most innovative methodological and action initiatives with respect to the time exchange as a means of recovering social networks (neighborhood relationships, sense of belonging, etc.), social cohesion and local communities’ transformation
dc.language.isoglg
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectBancos do tempo
dc.subjectDesenvolvemento comunitario
dc.subjectIntercambio comunitario
dc.subjectBancos del tiempo
dc.subjectDesarrollo comunitario
dc.subjectTime banks
dc.subject.classificationMaterias::Investigación::58 Pedagogía
dc.titleOs Bancos do Tempo: unha iniciativa pedagóxica e social para o desenvolvemento comunitario
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación


Files in this item

application/pdf
Name: Maroñas_Bermudez_Andrea_Os Bancos do tempo_2.pdf
Size: 584.8 Kb
Format: PDF


application/pdf
Name: Maroñas_Bermudez_Andrea_Os Bancos do tempo_1.pdf
Size: 329.3 Kb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as  Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España





Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback