Mostrar o rexistro simple do ítem
dc.contributor.advisor | Parcero Oubiña, Óscar |
dc.contributor.author | Otero Martínez, Elysabeth |
dc.date.accessioned | 2015-04-07T08:47:38Z |
dc.date.available | 2015-04-07T08:47:38Z |
dc.date.issued | 2014 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/12895 |
dc.description | Traballo de Fin de Grao en Mestre ou Mestra de Educación Primaria. Curso 2013-2014 |
dc.description.abstract | [GL] O presente traballo consiste na elaboración dun proxecto de innovación e inclusión, precedido por unha investigación documental sobre a inclusión educativa, a través da que se dará conta do concepto, o modelo de inclusión ideal, e como aparece recollido na lexislación educativa. Unha vez introducida a lexislación estudaranse con máis concreción as necesidades educativas que existen dentro dunha escola. Poderemos ver os distintos tipos existentes e aprender a afrontar esta realidade nas aulas, encamiñándonos a unha concepción da educación segundo a que non só son posibles aulas homoxéneas. A segunda parte do traballo hase ocupar da presentación do proxecto de intervención educativa, nunha escola rural, mediante o que plasmar como poñer en práctica a inclusión. [ES] El presente trabajo consiste en la elaboración de un proyecto de innovación e inclusión, precedido por una investigación documental sobre la inclusión educativa, a través del cual se dará cuenta del concepto, el modelo de inclusión ideal y cómo aparece recogido en la legislación educativa. Una vez introducida la legislación se estudiarán con más concreción las necesidades educativas que existen dentro de una escuela. Podremos ver los diferentes tipos existentes y aprender a hacer frente a esta realidad en el aula, encaminándonos hacia una concepción de la educación según la cual no sólo las clases homogéneas son posibles. La segunda parte del trabajo se ocupará de la presentación del proyecto de intervención educativa, en una escuela rural, mediante el cual plasmar cómo poner en práctica la inclusión. [EN] This paper consists of the elaboration of an innovation and inclusion project, preceded by documentary research on educational inclusion, through which the concept and ideal model of inclusion will be treated, together with its presence in educative legislation. Once this part has been introduced, the educational needs in the school will be dealt with in a more specific fashion. We will see the different types existing and learn how to face such reality in the classroom, heading toward a conception of education according to which not only uniform classes are possible. The second part of the paper will correspond to the presentation of the educational intervention project, in a rural school, through which to show how to put into practice inclusion. |
dc.language.iso | glg |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Inclusion |
dc.subject | Special Educational Needs |
dc.subject | Education |
dc.subject | Innovation |
dc.subject | Primary School |
dc.subject | Inclusión |
dc.subject | Necesidades educativas especiais |
dc.subject | Educación |
dc.subject | Innovación |
dc.subject | Educación primaria |
dc.subject | Necesidades educativas especiales |
dc.subject.classification | Materias::Investigación::58 Pedagogía |
dc.title | A importancia da inclusión nunha sociedade en cambio: proposta de intervención educativa para un caso do rural galego |
dc.type | bachelor thesis |
dc.rights.accessRights | open access |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |