A imaxe da conflitividade escolar en Educación Primaria na prensa galega
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/12897
Files in this item
Metadata of this item
Title: | A imaxe da conflitividade escolar en Educación Primaria na prensa galega |
Alternative Title: | La imagen de la conflictividad escolar en Educación Primaria en la prensa gallega The image of school conflictivity in Primary Education through Galician Press |
Author: | Mera Cao, Fátima |
Advisor: | Porto Ucha, Anxo Serafín |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |
Subject: | School conflict | Primary education | Image | Galician press | Conflictividad escolar | Imagen | Prensa gallega | Conflitividade escolar | Educación primaria | Imaxe | Prensa galega | |
Date of Issue: | 2014 |
Abstract: | [GL] Este traballo recolle unha investigación na que se estuda a imaxe da conflitividade escolar de Educación Primaria na prensa escrita galega. Os medios de comunicación ao recoller noticias sobre o conflito escolar están proxectando unha visión sobre esta temática e á vez están configurando na mentalidade da sociedade unhas ideas que poden corresponderse en maior ou menor medida coa realidade. Estas influencias afectan á actividade educativa xa que todo se desenvolve nun mesmo contexto social no que as interaccións son múltiples. Así, preséntase primeiro un estudo teórico sobre a convivencia e o conflito escolar en relación cos medios de comunicación e coa prensa escrita. A continuación, descríbese un estudo empírico que inclúe o deseño e a aplicación dunha ficha de rexistro da prensa na consulta dos xornais seleccionados recollendo deles as noticias sobre o conflito escolar, seguido dunha análise dos datos obtidos, da elaboración das conclusións e das novas propostas de traballo. [ES] Este trabajo recoge una investigación en la que se estudia la imagen de la conflictividad escolar de Educación Primaria en la prensa gallega. Los medios de comunicación al recoger noticias sobre el conflicto escolar están proyectando una visión sobre esta temática y a la vez están configurando en la mentalidad de la sociedad unas ideas que pueden corresponderse en mayor o menor medida con la realidad. Estas influencias afectan a la actividad educativa ya que todo se desarrolla en un mismo contexto social en el que las interacciones son múltiples. Así, se presenta primero un estudio teórico sobre la convivencia y el conflicto escolar en relación con los medios de comunicación y con la prensa escrita. A continuación se describe un estudio empírico que incluye el diseño y la aplicación de una ficha de registro de la prensa en la consulta de los periódicos seleccionados recogiendo de ellos las noticias sobre el conflicto escolar, seguido de un análisis de los datos obtenidos, de la elaboración de las conclusiones y de las nuevas propuestas de trabajo. [EN] This Final Degree Project contains a research that studies the image of the Primary Education school conflict in Galician Press. Mass media, when collecting news about school conflict, reflect a vision of the question and shape simultaneously the social mentality with ideas that square with reality to a certain degree. These influences affect the education activity because all the things are developed in the same social frame where there are numerous interactions. And so, first it is presented a theoretical study about coexistence and school conflict in connection with mass media and press. Secondly, it is described an empirical study including the design and implementation of a press registration form for consulting the selected newspapers, collecting from them news about school conflict, following with an analysis of the obtained data, the making of conclusions and new work suggestions. |
Description: | Traballo de Fin de Grao en Mestre ou Mestra de Educación Primaria. Curso 2013-2014 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/12897 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |