E-creadores/as: la utilización de software libre de creación de videojuegos educativos por parte del profesorado español
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/14527
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | E-creadores/as: la utilización de software libre de creación de videojuegos educativos por parte del profesorado español |
Outro/s título/s: | E-creadores/as: a utilización de software libre de creación de videoxogos educativos por parte do profesorado español E-creators: the use of free software for creating educational videogames by the Spanish teachers |
Autor/a: | Dorado Gómez, Sandra |
Dirección/Titoría: | Gewerc Barujel, Adriana |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |
Palabras chave: | Videogames | ICT | Educational software | Spanish teachers | Videojuegos | TIC | Software educativo | Profesorado español | Videoxogos | |
Data: | 2015 |
Resumo: | [GAO] Neste Traballo Fin de Grao, preséntase unha análise do estado da cuestión da
creación de videoxogos educativos por parte do profesorado español, e as
posibilidades e limitacións que presenta dita actividade no contexto educativo.
Recóllense ademais algunhas das experiencias máis significativas realizadas en
España, xunto co software libre de creación de videoxogos máis empregado polo
profesorado.
Para levar a cabo este estudio, realizouse unha procura documental nas principais
bases de datos educativas. Os resultados permitiron o coñecemento do estado da
situación da temática, ademais dun imprescindible achegamento teórico sobre a
creación de software educativo polo docentes.
Os resultados obtidos proxectan un campo pouco desenvolvido. A faceta de creación
de recursos en xeral, e de videoxogos educativos en particular, está escasamente
desenvolvida polos docentes. Existen algunhas experiencias documentadas deste
ámbito en España, aínda que o número das mesmas é limitado. [ES]En este Trabajo Fin de Grado, se presenta un análisis del estado de la cuestión de la creación de videojuegos educativos por parte del profesorado español, y las posibilidades y limitaciones que presenta dicha actividad en el contexto educativo. Además se recogen algunas de las experiencias más significativas realizadas en España, junto con el software libre de creación de videojuegos más empleado por el profesorado. Para llevar a cabo este estudio, se realizó una búsqueda documental en las principales bases de datos educativas. Los resultados permitieron el conocimiento del estado de la situación de la temática, además de un imprescindible acercamiento teórico sobre la creación de software educativo por los docentes. Los resultados obtenidos proyectan un campo poco desarrollado. La faceta de creación de recursos en general, y de videojuegos educativos en particular, está escasamente desarrollada por los docentes. Existen algunas experiencias documentadas de este ámbito en España, aunque el número de las mismas es limitado. [EN] An analysis of the state of creating educational videogames by the Spanish teachers is presented, and the possibilities and limitations of such activity in the educational context. In addition, this document contains some of the most significant experiences in Spain and the free software of creation of videogames more employed by teachers. To be able to do this study, documentary research was made in the main educational data. The results allowed the knowledge of the state of the location of the theme, as well as an essential theoretical approach on the creation of educational software by teachers. The results show us that there is a little developed field. The facet of creation of resources in general, and of educational videogames especially, is scantily developed by the teachers. There are some documented experiences of this area in Spain, although the number of them is restricted. |
Descrición: | Traballo Fin de Grao en Pedagoxía. Curso 2014-2015 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/14527 |
Dereitos: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |
Coleccións
-
- Grao en Pedagoxía [14]