Mais alá dos estereotipos: problemática da educación artística e proposta de mellora
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/14950
Files in this item
Metadata
Title: | Mais alá dos estereotipos: problemática da educación artística e proposta de mellora |
Author: | Díaz Torneiro, Lucía |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Formación do Profesorado |
Subject: | Estereotipos | Educación artística | |
Date of Issue: | 2015-07 |
Abstract: | A Educación Artística é unha materia que se atopa influenciada por diversos prexuízos e estereotipos presentes na sociedade actual que provocan que a maioría das persoas non valoren axeitadamente esta área e que o sistema educativo lle outorgue escaso recoñecemento no currículo educativo. O ámbito escolar en vez de constituír o principal medio de desterro de ditas problemáticas non fai máis que reproducir as mesmas debido á utilización de metodoloxías reprodutivas, como son as fichas, e a realización dos exercicios presentes nos libros de texto, actividades que se caracterizan por posuír un único resultado como válido e penalizar o erro. Ante isto, a metodoloxía de talleres semella ser unha alternativa a considerar, pois a través dunha nova forma de organizar a aula traballase mediante proxectos nos que os nenos están continuamente a realizar tarefas e son os verdadeiros protagonistas do proceso a desenvolver; aspectos que se puideron explorar na investigación presente cunha proposta de talleres levada a cabo nunha aula de primaria. |
Description: | Traballo de Fin de Grao en Mestre ou Mestra de Educación Primaria. Curso 2014-2015 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/14950 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |
Collections
The following license files are associated with this item: