A maldade leva nome de muller : do realismo ao expresionismo
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/15047
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | A maldade leva nome de muller : do realismo ao expresionismo |
Autor/a: | Linares García, Erea |
Dirección/Titoría: | Goy Diz, Ana Eulalia |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Humanidades |
Palabras chave: | Mulleres na arte | Arte contemporánea | Mujeres en el arte | Arte contemporáneo | Women in the art | Contemporary art | |
Data: | 2016 |
Resumo: | Ao longo da historia da arte a muller adoptou o rol de musa ou modelo dun pintor varón e a súa representación iría mudando ao longo do tempo. A pesar desta evolución, a tendencia de amosar a muller como obxecto de desexo do home é unha tónica que se mantén ao longo de toda a historia da arte. Porén, a evolución da representación da muller será especialmente rechamante durante a arte contemporánea, un período artístico que se ve afectado polos grandes cambios políticos e sociais como foi a irrupción da muller no ámbito público, despois da I Guerra Mundial que, sen dúbida, tería gran repercusión nas obras destes artistas. A muller deixa de ser retratada baixo os canóns de beleza convencionais e, en tan só un século, pasa de ser representada como muller traballadora, a prostituta e fonte de todos os males. |
Descrición: | Traballo de Fin de Grao en Ciencias da Cultura e Difusión Cultural. Curso 2015-2016 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/15047 |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: