As bibliotecas e a súa historia: Dos almacéns documentais ás bibliotecas escolares
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/15228
Files in this item
Metadata of this item
Title: | As bibliotecas e a súa historia: Dos almacéns documentais ás bibliotecas escolares |
Alternative Title: | Las bibliotecas y su historia: De los almacenes documentales a las bibliotecas escolares Libraries and its history: Documentaries stores to school libraries |
Author: | Lavandeira García, Lucia |
Advisor: | Alonso-Ferreiro, Almudena |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica e Organización Escolar |
Subject: | Historia das bibliotecas | Evolución | Acontecementos sociais | Fondos culturais | Recursos | Historia de las bibliotecas | Acontecimientos sociales | Fondos culturales | Libraries history | Evolution | Social events | Cultural funds | Sinews | |
Date of Issue: | 2016 |
Abstract: | [GL] No presente traballo exporase unha visión histórico – pedagóxica do nacemento e
evolución das bibliotecas, tanto a nivel mundial coma, máis concretamente, español.
Asemade, terase en conta a aparición das denominadas “escolares”, dándolle especial
importancia aos acontecementos sociais que promoveron o seu nacemento. Non se
debe esquecer a clara influencia que supón para as bibliotecas a aparición da escritura,
a súa evolución, técnicas, o libro, a imprenta ou, un dos aspectos máis importante, a
progresiva igualdade entre os estratos sociais. As bibliotecas son fondos culturais
inesgotables dos que apenas se ten falado ate o momento; constitúen un papel
fundamental na evolución dos nosos antepasados e na nosa propia, aportando
información de índole histórica e visual que non se pode esquecer coidar e cultivar nas
futuras xeracións. Neste informe, plasmarase a evolución desde a primeira das
bibliotecas, Ebla, ate os nosos días, dando claro exemplo da importancia dentro dos
pobos, así coma unha conclusión acerca das chamadas “escolares” e a súa importancia
dentro do sistema educativo actual. [ES] En el presente trabajo, se expondrá una visión histórico – pedagógica del nacimiento y evolución de las bibliotecas, tanto a nivel mundial como, más concretamente, español. Además, se tendrá en cuenta la aparición de las denominadas “escolares”, dándole especial importancia a los acontecimientos sociales que promovieron su nacimiento. No se debe olvidar la clara influencia que supone para las bibliotecas la aparición de la escritura, su evolución, técnicas, el libro, la imprenta o, uno de los aspectos más importante, la progresiva igualdad entre los estratos sociales. Las bibliotecas son fondos culturales inagotables de los que muy poco se ha hablado hasta el momento; constituyen un papel fundamental en la evolución de nuestros antepasados y en la nuestra propia, aportando información de carácter histórico y visual que no podemos olvidar cuidar y cultivar en las futuras generaciones. En este informe, se plasmará la evolución desde la primera de las bibliotecas, Ebla, hasta nuestros días, dando claro ejemplo de la importancia dentro de los pueblos, así como una conclusión acerca de las denominadas “escolares” y su importancia dentro del sistema educativo actual. [EN] In the present work, a historical and education vision will be exposed for the birth and evolution of the libraries, both world and, more specifically, Spanish. In addition, be taken into account the emergence of the so-called "school libraries", giving special importance to social events that promoted it birth. We must not forget the clear influence posed to libraries, the appearance of writing, its evolution and techniques, the book, printing, or one of the aspects most important, progressive equality between social strata. Libraries are inexhaustible cultural funds of which very little has been said so far; they constitute a fundamental role in the evolution of our ancestors and, I think, in our own, providing historical and visual information that we cannot forget to care for and grow in future generations. In this report, I intend to capture the evolution from the first library, Ebla, up to our days, giving clear example of the importance with in the villages, as well as a conclusion about the so-called "school" and its importance within the current educational system. |
Description: | Traballo Fin de Grao en Pedagoxía. Curso 2015-2016 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/15228 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |
Collections
-
- Grao en Pedagoxía [12]
The following license files are associated with this item: