ComunicARTE. O teatro como ferramenta de transformación social
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/15267
Files in this item
Metadata
Title: | ComunicARTE. O teatro como ferramenta de transformación social |
Alternative Title: | ComunicARTE. El teatro como herramienta de transformación social ComunicARTE. The concept of theatre as a social transformation tool |
Author: | Porrúa Refojo, Beatriz |
Advisor: | Longueira Matos, Silvana |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |
Subject: | Teatro | Educación social | Educación creativa | Educación artística | Diversidade funcional | Diversidad funcional | Theatre | Family support | Creative education | Artistic education | Functional diversity | |
Date of Issue: | 2016 |
Abstract: | [GL] O traballo fin de grao “ComunicARTE. O teatro como ferramenta de transformación
social” xorde a raíz dun compromiso persoal coas artes e, concretamente, coa inclusión
do teatro no ámbito educativo, con especial interese na intervención con persoas con
diversidade funcional. Este traballo realízase co fin de explorar o estado da cuestión e
consolidar argumentos que avalen a inserción do teatro como ferramenta educativa.
Nunha primeira parte abórdase o marco conceptual co fin de relacionar e mobilizar
conceptos. Na segunda parte do traballo se desenvolve unha proposta de intervención
socioeducativa, ComunicARTE, contextualizada no Centro Ocupacional AMIPA de
Sorribas (Rois), na que se emprega o teatro e a potenciación da creatividade como
medio para unha mellor comunicación entre as persoas implicadas e a comunidade.
Este traballo ven a reclamar formación especializada nas diferentes artes ao longo da
traxectoria inicial das educadoras e dos educadores sociais. [ES] El trabajo fin de grado “ComunicARTE. El teatro como herramienta de transformación social” surge a raíz de un compromiso personal con las artes y, concretamente, con la inclusión del teatro en el ámbito educativo, con especial interés en la intervención con personas con diversidad funcional. Este trabajo se realiza con el fin de explorar el estado de la cuestión y consolidar argumentos que avalen la inserción del teatro como herramienta educativa. En una primera parte se aborda el marco conceptual con el fin de relacionar y movilizar conceptos. En la segunda parte del trabajo se desenvuelve una propuesta de intervención socioeducativa, ComunicARTE, contextualizada en el Centro Ocupacional AMIPA de Sorribas (Rois), en la que se utiliza el teatro y la potenciación de la creatividad como medio para una mejor comunicación entre las personas implicadas y la comunidad. Este trabajo viene a reclamar formación especializada en las diferentes artes a lo largo de la trayectoria inicial de las educadoras y de los educadores sociale [EN] The final project "ComunicARTE. The concept of theatre as a social transformation tool” arises from a personal commitment towards art and specifically with the inclusion of theatre in education, with special attention to people with functional diversity. This work is done in order to explore the state of this issue and strengthen arguments that guarantee the inclusion of theatre as an educational tool. The first part deals with the conceptual framework in order to connect and mobilize concepts. The second part of the work unravels a proposal for socio educational intervention, comunicARTE, contextualized in AMIPA, the occupational centre in Sorribas (Rois), in which theatre and the promotion of creativity is used as a means for better communication among the people involved in the community. This work requires special training in the different arts during the initial path of the family support specialists |
Description: | Traballo Fin de Grao en Educación Social. Curso 2015-2016 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/15267 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |
Collections
The following license files are associated with this item: