Trastorno do espectro autista: intervención educativa do alumnado con TEA
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/15272
Files in this item
Metadata
Title: | Trastorno do espectro autista: intervención educativa do alumnado con TEA |
Alternative Title: | Trastorno del espectro autista: intervención educativa del alumnado con TEA Autism spectrum disorder: educational intervention of students with ASD. |
Author: | Cousillas Abelenda, Noemí |
Advisor: | Taboada Ares, Eva María |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
Subject: | Trastorno do espectro autista | Intervención educativa | Modelos de intervención | Pautas de intervención | Alumnado TEA. | Trastorno del espectro autista | Autism spectrum disorders | Educational intervention | Intervention models | Patterns of intervention | Students TEA | |
Date of Issue: | 2016 |
Abstract: | [GL] Neste traballo de fin de grao recóllense algúns dos enfoques actuais acerca do Trastorno do
Espectro Autista. Comezando pola evolución histórica do concepto para entender o
concepto actual, e seguindo coas teorías etiolóxicas e as características do alumando que
presenta este trastorno do desenvolvemento. A continuación recóllense as pautas para a súa
intervención educativa. Para isto tratamos polo miúdo a escolarización e a resposta
educativa, para rematar explicando os modelos e estratexias de intervención máis
destacados.
Finalmente, e recollendo todo o anterior, propóñense unhas pautas de intervención propias
para o traballo diario nunha aula inclusiva con alumnos e alumnas que presenten un
Trastorno do Espectro Autista en calquera dos seus niveis de gravidade. [ES] En este trabajo de fin de grado se recogen algunos de los enfoques actuales acerca del Trastorno del Espectro Autista. Comenzando por la evolución histórica del concepto para entender el concepto actual, y siguiendo con las teorías etiológicas y las características del alumnado que presenta este trastorno del desarrollo. A continuación se recogen las pautas para su intervención educativa. Para esto tratamos brevemente la escolarización y la respuesta educativa, para terminar explicando los modelos y estrategias de intervención más destacados. Finalmente, y recogiendo todo lo anterior, se proponen unas pautas de intervención propias para el trabajo diario en un aula inclusiva con alumnos y alumnas que presenten un Trastorno del Espectro Autista en cualquiera de sus niveles de gravedad. [EN] Some of the current approaches to the ASD (Autism Spectrum Disorder) are collected in this end-of-degree project. To understand the current concept, starting with the historical evolution, followed by etiological theories and characteristics of pupils with this developmental disorder. Details of the guidelines for educational intervention can be found below. To do this, it's necessary to talk about briefly schooling and the educational response to finish explaining the models and intervention strategies highlights. Finally, intervention guidelines of one's own for daily work in an inclusive classroom with students who present an ASD in any severity levels are proposed. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/15272 |