“Ola, señor, dásme o libro?” : adquisición de estratexias de cortesía en galego
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/15327
Files in this item
Metadata
Title: | “Ola, señor, dásme o libro?” : adquisición de estratexias de cortesía en galego |
Author: | Rial Montes, Tamara |
Advisor: | Fernández Rei, Elisa |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Filoloxía |
Subject: | Fórmulas de cortesía | Análise da conversación | Galego | Peticións | Linguaxe infantil | Nenos galegofalantes | Competencia pragmática | |
Date of Issue: | 2016 |
Abstract: | Ademais de estudar o fenómeno da cortesía, o presente traballo tamén presta atención a cuestións relacionadas coa adquisición lingüística no desenvolvemento ontoxenético e, máis concretamente, coa adquisición da competencia pragmática. Así, tentarase analizar o proceso polo cal os nenos e nenas galegofalantes adquiren as estratexias de cortesía empregadas nas peticións. Os principais obxectivos radican no estudo das estruturas lingüísticas preferidas polos nenos galegos para levaren a cabo unha petición, na análise do peso de certas variables sociais e contextuais (familiaridade, poder relativo e custo da petición) á hora da escolla dunhas ou outras estratexias e, finalmente, na comprobación da relevancia dos factores da idade e incluso do sexo, tendo en conta sempre a importancia das diferenzas individuais |
Description: | Traballo Fin de Garo en Lingua e Literatura Galegas. Curso 2015-2016 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/15327 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España |
Collections
The following license files are associated with this item: