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O Grupo de Neurociencia Cognitiva Aplicada e Psicoxerontoloxía da Universidade de Santiago de Compostela aborda o estudio dos correlatos conductuais, neuropsicolóxicos e psicofisiolóxicos dos procesos cognitivos e afectivos en poboacións sas e clínicas, ao longo do ciclo vital; así como os efectos da intervención psicolóxica, neuropsicolóxica e neuromodulatoria na mellora dos citados procesos. É un grupo interdisciplinar, que integra profesores e investigadores dos Departamentos de Psicoloxía Clínica e Psicobioloxía e de Psicoloxía Evolutiva e da Educación
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Spatiotemporal pattern of brain electrical activity related to immediate and delayed episodic memory retrieval
(Elsevier, 2020)In the present study we used the event-related brain potentials (ERP) technique and eLORETA (exact low-resolution electromagnetic tomography) method in order to characterize and compare the performance and the spatiotemporal ... -
Problemas de acceso léxico en la vejez. Bases para la intervención
(Universidad de Murcia. Servicio de Publicaciones, 1998)En este artículo analizamos los problemas de acceso al léxico en personas mayores desde una doble perspectiva teórica y práctica. Desde el punto de vista teórico tomamos como base un modelo de procesamiento en dos etapas: ... -
Relación entre cambios cognitivos y lenguaje narrativo en la vejez
(Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias, 2003)Se estudian las relaciones entre cambios cognitivos y capacidad narrativa en 80 sujetos sanos de entre 40 y 91 años, considerando su nivel académico, hábitos lectoescritores y de cálculo, y habilidad verbal. Los resultados ... -
Naming faces: A multidisciplinary and integrated review
(Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias, 2009)Naming faces is a common area of study from a wide range of perspectives in social sciences, including cognitive psychology and several branches of cognitive neuroscience. This paper provides a comprehensive review of ... -
Reproducibility of the P100 pattern reversal visual evoked potential during a long testing session
(Elsevier Applied Science, 1992)