Stellae
A especialización temática do Grupo de investigación Stellae (http://stellae.usc.es), GI-1439, sito na Facultade de Ciencias da educación, caracterízase polas sinais de identidade seguintes a) A temática de especialización do grupo ven dada por enfocar a problemática educativa dun feito integrado, interrelacionando tres eixos disciplinares: A formación e o desenvolvemento profesional, a tecnoloxía educativa e a organización educativa, vertebradores da complexidade do mundo educativo, evidenciados nos proxectos de investigación, nas publicacións e na transferencia de coñecemento producidos nos últimos anos e onde a especialización dos diferentes membros do grupo ponse de manifesto. b) A crecente incorporación a redes nacionais e internacionais creando lazos, ampliando os nosos horizontes científicos e posibilitando a transferencia de resultados. c) A integración de profesionais doutros niveis do sistema educativo, cuxa achega é relevante para conseguir unha maior sintonía da investigación coas necesidades e demandas deste, do mesmo modo que a investigación en saúde valora a investigación clínica e o traballo en hospitais.
Coleccións nesta comunidade
-
Stellae-Artigos [120]
Envíos recentes
-
Catalan Teenagers’ Identity, Literacy and Language Practices on YouTube
(Palgrave Macmillan, 2020)This chapter addresses the interconnection between identity building and the use and learning of language and literacy online. We will do so through a case study that investigates the specifics of three Catalan ... -
A Latin American Critical Conceptual Model on the Adoption of Open Educational Resources
(Journal of Interactive Media in Education, 2021)A conceptual model on OER adoption is presented, as the substantive theoretical synthesis of a Grounded Theory study, whose purpose was to identify which factors influence the adoption of OER among teachers in Latin ... -
El profesorado universitario de Galicia y la enseñanza remota de emergencia: condiciones y contradicciones
(Campus Virtuales, 2020)Este estudio pretende analizar las condiciones de partida del profesorado universitario y la intervención institucional de las universidades gallegas, para afrontar la crisis derivada del CoVId-19 y encarar un futuro ... -
Un estudio empírico sobre juegos serios para el cambio social
(Universidad de Granada, 2023)En el artículo se exponen los resultados de una investigación empírica centrada en el análisis de juegos serios desarrollados para el tratamiento de problemáticas sociales. Para la realización de este estudio, en el que ... -
The digital transformation of instructional materials. Views and practices of teachers, families and editors
(Springer Nature, 2023)The purpose of this article is to present the design and main findings of a three-year study analyzing the transition from printed to digital educational materials for primary education in Spain. Special attention has ...