A especialización temática do Grupo de investigación Stellae (http://stellae.usc.es), GI-1439, sito na Facultade de Ciencias da educación, caracterízase polas sinais de identidade seguintes a) A temática de especialización do grupo ven dada por enfocar a problemática educativa dun feito integrado, interrelacionando tres eixos disciplinares: A formación e o desenvolvemento profesional, a tecnoloxía educativa e a organización educativa, vertebradores da complexidade do mundo educativo, evidenciados nos proxectos de investigación, nas publicacións e na transferencia de coñecemento producidos nos últimos anos e onde a especialización dos diferentes membros do grupo ponse de manifesto. b) A crecente incorporación a redes nacionais e internacionais creando lazos, ampliando os nosos horizontes científicos e posibilitando a transferencia de resultados. c) A integración de profesionais doutros niveis do sistema educativo, cuxa achega é relevante para conseguir unha maior sintonía da investigación coas necesidades e demandas deste, do mesmo modo que a investigación en saúde valora a investigación clínica e o traballo en hospitais

Collections in this community

Recent Submissions

  • Music education and didactic materials 

    Young, Susan; Marwa Abdelsalam Soleiman, Hassan; Romanelli, Guilherme; Rodrigues, Helena; Mariana, Miguel; Vences, Mariana; Santos, Maria; Rodrigues, Paulo Maria; Vicente Álvarez, Rosa María; Casal de la Fuente, Lucía; Cores Torres, Antia; Crespo Caride, Luis Miguel; Gillanders, Carol Jean; Romero Tabeayo, María Isabel; Tojeiro Pérez, Laura; Dosaiguas Canal, Marta; Pérez-Moreno, Jèssica; Pereira Ferreira, Vânia Marieta; Cunha, Daiane Solange Stoeberl da; Lima, Sonia Regina Albano de; Morales Fernandez, Ángela; Czmola, Halyne; Lucas Pitwak Menezes, Rosa; Lins, Mariane; Romanelli, Guilherme; López Vila, Leandro; Gillanders, Carol Jean; Martínez Delgado, Clara; Raposo Varela, María; Romanelli, Guilheme; Souza, Jusamara; Vicente Nicolás, Gregorio; Sánchez Marroquí, Judith; Arriaga, Cristina; De Alba, Baikune; Berbel Gómez, Noemy; Jaume-Adrover, Magdalena; Bermúdez de Castro, Juan José; Díaz-Gómez, Maravillas; Casal de la Fuente, Lucía; Echeverría de Miguel, Lucía; Asensio Arjona, Verónica; Cabedo-Mas, Alberto; Puerto-Sánchez, María-Jesús; Macián-González, Roberto; Moliner-Miravet, Lidón; López-Peláez Casellas, M.Paz; Martínez Morales, María; Moreno Montoro, María Isabel; Macián-González, Roberto; Tejada Giménez, Jesús; Mera Quintas, Eliseu; Asensio Arjona, Verónica; González Mediel, Olga; Totoricagüena, Maricel; Riaño, María Elena; Suárez-Canedo, Luis Román; Canceda, Silvia; Estavillo Morante, Mª del Carmen; Rodríguez-García, David; Pino Juste, Margarita R.; Pereira, Eliton Perpétuo Rosa; Buide del Real, Benito; Collantes Carollo, Francisco; Diz Otero, Mario; Llabrés González, Cristina; Vences, Mariana; Pereira, Ana Isabel; Rodrígues, Paulo María; Rodrigues, Paulo Ferreira; Rodrigues, Helena; Vicente Fernández, María; Vicente Álvarez, Rosa María; Mendive Zabaldica, Maria Soledad (Andavira, 2019)
  • La mujer en YouTube: Representación y participación a través de la técnica Web Scraping 

    Fernández Regueira, Uxía; Alonso Ferreiro, Almudena; Vila, Sergio da (Grupo Comunicar, 2019)
    YouTube es la plataforma favorita de entretenimiento de adolescentes y pre-adolescentes. Se presenta en esta etapa como un entorno propicio para la subjetivación, al configurarse como un espacio de interacción y colaboración, ...
  • Profesores universitarios. Contextos organizativos y desarrollo profesional 

    Gewerc Barujel, Adriana; Montero Mesa, María Lourdes (Universidad de Salamanca, 1996)
    Este trabajo se inscribe en el marco de un proyecto de investigación sobre la identidad profesional de los profesores universitarios actualmente en pleno proceso de desarrollo en la Universidad de Santiago de Compostela. ...
  • The challenge of teaching and learning in an academic social network. A case study at the University of Santiago de Compostela 

    Gewerc Barujel, Adriana; Rodríguez Groba, Ana; Montero Mesa, María Lourdes (Universidad de Granada. Facultad de Ciencias de la Educación, 2016)
    Here we present the experience of the Stellae research group (University of Santiago de Compostela) in the use of academic social networks as a means for teaching and learning in Higher Education. It is an experience ...
  • Conocimiento profesional y competencia digital en la formación del profesorado. El caso del Grado de Maestro en Educación Primaria 

    Gewerc Barujel, Adriana; Montero Mesa, María Lourdes (Universidad de Extremadura, 2015)
    Este artículo analiza las complejas intersecciones entre el conocimiento pedagógico, del contenido y de la tecnología en la formación inicial del profesorado de educación primaria. Las preguntas ...

View more






Harvesters:Interesting links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback