TEXE
Browse by
O grupo “Terceira Xeración” chámase así por dúas razóns fundamentais que configuran o seu significado: · Razón de carácter socio-histórico: o Grupo está formado por persoas de tres xeraciones académicas universitarias, que se formaron no grupo. Cada xeración tivo competencias de formación na seguinte. Agora, no momento actual, xa están integrados no grupo profesores da cuarta xeración. · Razón de carácter administrativo-conceptual: No momento de reformulación do catálogo de grupos de investigación na Usc. (somos a nova denominación do antigo grupo 2131-011 e do grupo GI-1451_TG), o noso traballo máis individualizante como grupo estaba na problemática educativa dos dereitos da terceira xeración, que son dereitos culturais vinculados á identidade, a diversidade, a individualización e a socialización. No Grupo de investigación traballamos no COÑECEMENTO e APLICACIÓN da INTERVENCIÓN PEDAGOXICA dende a perspectiva dos dereitos “de” e “a” a educación en toda a súa extensión como problema de educación en valores. Dende esa perspectiva, focalizamos a temática dunha boa parte dos traballos do grupo cara a problemática específica emerxente relativa a dereitos de terceira e cuarta xeración: a educación intercultural, a educación electrónica, a construcción de ámbitos de educación, o sentido bioético, eo desenvolvemento cívico, a terceira idade, a renovación pedagóxica e a sostenibilidade como exercicio de educación en valores e objectivo de investigación de Pedagoxía Mesoaxiológica. Iniciamos o traballo de formación do grupo en 1980 (data coincidente coa incorporación de J. M. Touriñán á USC como profesor numerario) Faise pública a orientación do grupo de investigación no ano 1984, con motivo da organización do Congreso Nacional de Pedagogía que se celebrou en Santiago de Compostela e consolidase a líña de traballo del Grupo en 1987, con motivo da organización en Galicia do VI Seminario interuniversitario de Teoría da Educación (SITE ). Dende ese momento, e de manera progresiva, fumos construindo nosass liñas e orientando a formación dos componentes do grupo
Collections in this community
-
TEXE-Artigos [50]
Recent Submissions
-
La lógica de la decisión en la racionalización de la oferta universitaria: Análisis de una propuesta
(Universidad de Oviedo. Ediciones de la Universidad de Oviedo, 1998)En este trabajo, que continúa una línea de investigación iniciada hace años sobre los grados de libertad en la toma de decisiones, se aborda el problema específico de la racionalización de la toma de decisiones en la ... -
Directrices comunitarias de la educación universitaria: Crisis de la institución y estrategias de innovación
(Universidade da CoruñaUniversidade do Minho, 1997)Este trabajo estudia las directrices de la educación universitaria en el marco de la Unión Europea, utilizando como fuente documental el marco legal y los informes que, sobre educación, investigación y competitividad, se ... -
Derechos humanos y educación para el desarrollo
(Universidad Internacional de La Rioja, 1998) -
La racionalidad de la educación física como objeto de estudio: docentes, investigadores y técnicos en intervención de la actividad física y el deporte
(Universidade da CoruñaUniversidade do Minho, 1999) -
As escolas que viñeron de alén mar (Galicia, ss. XVII-XXI) : algunhas réplicas dende terras lusas
(Universidade do Porto. Faculdade de Letras, 2002)Neste artigo realizase unha apertada sintese dos resultados das investigacións desenvolvidas nos últimos anos no tocante ás intervencións na área escolar dos emigrantes galegas transoceánicos. Nalgunhas pasaxes do discurso ...