O Grupo de Investigación ESCULCA, radicado na Facultade de Ciencias da Educación (Campus Sur), está rexistrado no Catálogo de Investigadores e Grupos de Investigación da Universidade de Santiago de Compostela co Código GI-1790. Está integrado por Profesores de distintas Facultades (Ciencias da Educación, Filosofía e Psicoloxía) da USC, docentes doutras Universidades, e aínda doutros niveis do sistema educativo. Asemade, conta con varios Bolseiros e Persoal Contratado. Temos, pois, unha vocación de traballo interdisciplinar como corresponde á natureza epistemolóxica e praxeolóxica dos contidos e temáticas que definen o noso labor no eido da educación en xeral e da pedagoxía en particular: procesos motivacionais en educación, educación intercultural, xestión socio-educativa da inmigración, aprendizaxe cooperativa, pedagoxía da sociedade civil, pedagoxía laboral, antropoloxía cultural e dinámicas educativas, políticas educativas. Aparte da dedicación docente que teñen membros do Grupo na USC e noutras Universidades, as accións que realizamos a cotio son as seguintes: - Apoio á realización de Teses de Doutoramento - Realización de Proxectos de Investigación - Desenvolvemento de Contratos de I+D asinados polo Grupo con Institucións e Organismos tanto públicos como privados - Publicación de libros e monografías - Publicación de Artigos Científicos en Revistas de ámbito Nacional e Internacional - Presentación de estudos a Congresos Nacionais e Internacionais - Organización de Seminarios, Simposios e Xornadas sobre temas coincidentes coas liñas de estudo do Grupo - Participación e realización de programas de colaboración e intercambio con Universidades Nacionais e Internacionais. -Colaboración en actividades de formación do profesorado e doutros profesionais da educación e dos servizos sociais, dentro e fóra de Galicia. Trátase dun grupo ben consolidado no marco universitario e educativo en xeral como amosan os resultados acadados xa sexa a través de publicacións, de proxectos logrados en convocatorias competitivas, de premios recibidos, de tesis de doutoramento, de contratos asinados con organismos e institucións, de organización e participación en congresos, seminarios e simposios, de estadías e intercambio con universidades doutros países, etc. Desde logo, a organización de actividades de I+D é un ámbito no que o Grupo ESCULCA está a investir mayores esforzos, grazas ao apoio recibido de Fundacións, do Ministerio de Educación e Ciencia, ou da mesma. A dimensión teórica e reflexiva presente, como é lóxico, nun grupo de investigación pedagógica, fortalécese a cotío coa importante vertente práctica do labor que realizamos a prol da mellora dos procesos educativos dentro e fora da escola, para o que contamos coa magnífica colaboración de docentes, pedagogas, educadores sociais e psicopedagogos ao longo da xeografía galega

Collections in this community

Recent Submissions

  • La perspectiva del profesorado de educación infantil y primaria acerca de la educación intercultural 

    Cernadas Ríos, Francisco Xabier; Lorenzo Moledo, María del Mar; Santos Rego, Miguel Ángel (Elsevier, 2014)
    Las instituciones de formación docente no son inmunes a la globalización ni dejan de verse afectadas por el auge de la inmigración en las escuelas, en tanto la pluralidad que supone su presencia en las aulas reclama una ...
  • Inmigración, educación y segregación: ¿qué ha pasado en España? 

    Santos Rego, Miguel Ángel; Lorenzo Moledo, María del Mar (Universidade de Coimbra. Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação, 2011)
    De modo lógicamente previsible, el sistema educativo español se ha visto afectado por el extraordinario auge de la inmigración durante esta primera década del nuevo siglo. De ese modo, la importancia de una buena gestión ...
  • La calidad del Profesorado en el futuro de la Universidad. El desafío de la formación pedagógica 

    Santos Rego, Miguel Ángel (Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir, 2017)
    El estudio se aborda a modo de oportunidad para el examen de lo que comporta la formación pedagógica del profesorado en el futuro de la universidad. Se defiende una perspectiva que avala tal formación como vector de ...
  • Educación intercultural y formación del profesorado: crece la necesidad 

    Santos Rego, Miguel Ángel; Pérez Domínguez, Servando (Universidade da CoruñaUniversidade do Minho, 1998)
    Nadie parece dudar hoy por hoy de la necesidad formativa del profesorado en educación multi/intercultural, dado que la sociedad en la que vivimos es cada vez más multicultural e interdependiente. Sin embargo, a pesar de ...
  • Pedagogía holística y gestión de la complejidad en educación 

    Santos Rego, Miguel Ángel (Ministerio de Educación y Formación Profesional, 2001)
    Este trabajo defiende la idea de que la construcción de una pedagogía Holística puede ayudar a realizar una mejor gestión de la complejidad en educación. Tal perspectiva responde a la voluntad de contrarrestar los rescoldos ...

View more






Harvesters:Interesting links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback