ESCULCA
O Grupo de Investigación ESCULCA, radicado na Facultade de Ciencias da Educación (Campus Sur), está rexistrado no Catálogo de Investigadores e Grupos de Investigación da Universidade de Santiago de Compostela co Código GI-1790. Está integrado por profesores de distintas Facultades (Ciencias da Educación, Filosofía e Psicoloxía) da USC, docentes doutras Universidades, e aínda doutros niveis do sistema educativo. Asemade, conta con varios bolseiros e persoal Contratado.
Ten unha vocación de traballo interdisciplinar como corresponde á natureza epistemolóxica e praxeolóxica dos contidos e temáticas que definen o noso labor no eido da educación en xeral e da pedagoxía en particular: procesos motivacionais en educación, educación intercultural, xestión socio-educativa da inmigración, aprendizaxe cooperativa, pedagoxía da sociedade civil, pedagoxía laboral, antropoloxía cultural e dinámicas educativas, políticas educativas.
Trátase dun grupo ben consolidado no marco universitario e educativo en xeral como amosan os resultados acadados a través de publicacións, de proxectos logrados en convocatorias competitivas, de premios recibidos, de teses de doutoramento, de contratos asinados con organismos e institucións, de organización e participación en congresos, seminarios e simposios, de estadías e intercambio con universidades doutros países, etc.
Coleccións nesta comunidade
-
ESCULCA-Artigos [225]
Envíos recentes
-
Educación no formal y empleabilidad de la juventud
(Síntesis, 2018-01-24)Este libro analiza la emergencia de una nueva dialéctica entre los mundos del aprendizaje y del trabajo en una sociedad pletórica de conectividad y movilidad. Entre otras cuestiones, se ocupa de los manifiestos nexos, ... -
Fondos de Conocimiento Familiar e intervención educativa. Comprender las circunstancias sociohistóricas de los estudiantes
(Narcea, 2022)Si algún axioma es digno de alta consideración en la Pedagogía es el de la fuerza que pueden llegar a ejercer las relaciones sociales en la construcción del conocimiento. De ahí la importancia de analizar la experiencia ... -
Educación no formal, trabajo en red y capital social: bases para una redefinición teórica
(Octaedro, 2023-01)El objetivo del capítulo es analizar el impacto de la educación no formal en las dimensiones susceptibles de generar el capital social que pueda dar soporte adecuado al trabajo en red en su sentido individual y comunitario. ... -
Motivation, social work and immigration: Job satisfaction according to a qualitative and quantitative evaluation
(2022-02)This research is aimed at examining the motivational elements that the social worker specialised in immigration considers as determinants of their job satisfaction and dissatisfaction. An instrument was designed and validated ... -
Entre el monte y las aulas: Estudio de un proyecto endógeno para integrar educación y sostenibilidad local
(2023)Compartimos un estudio de caso sobre un proyecto educativo surgido de forma endógena en un centro de educación secundaria en Galicia (España) enfocado al cuidado del territorio del municipio en el que se encuentra. Elaboramos ...