Browsing GIE-Libros e capítulos de libros by Issue Date
Now showing items 1-17 of 17
-
As posiblidades da formación en voz cantada na resolución de conflitos e na mediación escolar
(Universidade do Minho, 2013)O canto colectivo, por ser unha expresión artística na que se traballa en grupo, implica en certa forma un xeito de compartir e de negociar. Sostense a afirmación de que a través do canto pódese traballar a prevención en ... -
As medidas de hixiene vocal dentro dun obradoiro de voz cantada cun grupo de adultos con discapacidade intelectual
(Universidade do Minho, 2013)Na presente comunicación exponse a experiencia dun obradoiro sobre voz cantada levado a cabo na Fundación Down Compostela en 2012 cun grupo de adultos con discapacidade intelectual. O obxectivo deste obradoiro perseguía ... -
Galicia e Alxeria, sociedades patriarcais e matriarcais: a cultura e a escola dende a perspectiva dun inmigrante alxeriano
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)Ofrecemos nesta comunicación a visión da sociedade, cultura e escola de Galicia e Alxeria, en boca dun alumno de Educación Secundaria inmigrante para Galicia. Os datos forman parte dunha investigación dentro da temática do ... -
Voz cantada e colectivos vulnerables
(Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2014)DEFINICIÓN DO PROBLEMA: Exponse como problema de investigación se a mellora da baixa autoestima que presentan os grupos vulnerables está asociada ou relacionada cos beneficios que o traballo da voz cantada aporta a nivel ... -
El déficit en resolución de problemas en mujeres víctimas de violencia de género y su mejora a través del canto
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2014)Esta comunicación está centrada en el déficit en resolución de problemas que las mujeres víctimas de violencia de género presentan. Esta característica crea una necesidad que a través del canto puede ser emendada. Siguiendo ... -
Los Erasmus Intensive Programmes: Impresiones De Doctorandos y Tutoras De Doctorado
(AMIE, 2014)Los Erasmus Intensive Programmes conforman una iniciativa de la Comisión Europea cuyo objetivo es el desarrollo y mejora de competencias específicas investigadoras, compartiendo experiencias, formación, metodologías, etc. ... -
O canto no currículo da Educação Infantil da Região Autónoma da Galiza
(Universidade do Minho, 2014)Até há um par de anos na Região Autónoma da Galiza para ser professor/a do ensino infantil ou básico era preciso estudar o correspondente curso. Com a nova implantação dos Graus em Professor/a, a formação é prolongada ... -
A educação vocal na infância: a importância da voz no currículo da Educação Infantil na Galiza
(Universidade do Minho, 2014)Diversos são os trabalhos que envolvem as dificuldades que tem o professorado no momento de controlar a emissão fluída e sã da sua voz (Segura, 2009; Fiuza, 1996), arma principal para o exercício do seu labor diário. ... -
O desemprego e as repercusións emocionais: análise dun curso de formación
(Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2015)No Concello de Santiago de Compostela leváronse a cabo en 2012 unhas accións formativas para persoas desempregadas. Unha das actividades é a que se propón como partida para o desenvolvemento deste traballo. Baixo a metodoloxía ... -
Observación y reflexión guiada sobre el quehacer profesional de una logopeda
(Andavira, 2015)Después de haber pasado dos períodos de Practicum (Practicum I en la Licenciatura en Pedagogía –USC- y Practicum I en la Licenciatura en Psicopedagogía -2º ciclo, USC-), entendí que por norma, las memorias de Practicum se ... -
Planificando a formación dos futuros mestres: selección, clasificación e uso dos materiais sinxelos
(Universidad de Alcalá. Servicio de Publicaciones, 2015)Ofrécese nesta comunicación o relato dunha experiencia que tivo lugar na Università degli Studi di Milano-Bicocca. O alumnado da materia Mediazione didattica e strategie di gruppo con Laboratorio da Titulación Scienze della ... -
Estratexias para a mellora da empregabilidade en colectivos vulnerables
(Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2015)Na presente comunicación faise en primeiro lugar un breve estudo das características do mercado de traballo actual. Insístese no construto de empregabilidade como concepto cambiante e inténtase clarexar que é o que buscan ... -
Os Centri di Aggregazione Giovanile como recurso: o que significan para a mocidade a través da elaboración dunha canción na actividade de canto
(Universidad de Alcalá. Servicio de Publicaciones, 2015)Os centros de xuntanza xuvenil, ou máis popularmente coñecidos en Galicia como centros xuvenís, son espazos de encontro onde os xoves que frecuentan a zona onde este centro se sitúa poden ter de referencia como punto de ... -
Focalizar nos micromachismos para abordar a violencia de xénero nas escolas infantís
(Universidade de Vigo, Servizo de Publicacións, 2015)Dentro dos múltiples temas que se vinculan á violencia de xénero, entre os máis investigados destacan: o perfil de quen maltrata, as consecuencias da violencia de xénero, os programas de reeducación e terapia, as medidas ... -
Las buenas prácticas como referente en la oferta de elección de centro para realizar el Practicum
(Andavira, 2015)El Practicum es un medio de especial utilidad para mejorar la adquisición de competencias genéricas (Rodicio & Iglesias, 2011; en Castaño, Jenaro & Flores, 2014). Quizás si cambiásemos “es” por “debiera ser” estaríamos en ... -
Reflexións sobre o uso da linguaxe inclusiva nos traballos académicos do estudantado universitario
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2016)O profesorado universitario, especialmente aquel que actúa nas facultades de Ciencias da Educación, polo seu papel formador e como referente social, é clave e exemplo en canto á actuación no emprego da linguaxe. De nada ... -
A voz e o canto na terapia além da experiência estética
(Universidade Federal do Rio Grande do Sul, 2016)Atualmente um dos métodos mais misteriosos da musicoterapia ativa é a cantoterapia. Mas de onde vem a conjuntura explicativa das propriedades terapêuticas da voz nas pessoas? Os conhecimentos que unem som com os efeitos ...