Emoción para ensinar música: o percorrido dun profesor exemplo de boas prácticas
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/15670
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Emoción para ensinar música: o percorrido dun profesor exemplo de boas prácticas |
Outro/s título/s: | Teaching music with emotions: training and experience of a teacher example of good practices |
Autor/a: | Casal de la Fuente, Lucía |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica e Organización Escolar |
Palabras chave: | Emotions | Music | Teaching | Best practices | Música | Buenas prácticas | Enseñanza | |
Data: | 2015 |
Editor: | Universidade da Coruña Universidade do Minho |
Cita bibliográfica: | Casal de la Fuente, Lucía (2015). Emoción para ensinar música: o percorrido dun profesor exemplo de boas prácticas. REIPE (Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación), Vol. Extr.(4), A4-039 - A4-042. eISSN: 2386-7418. DOI: http://dx.doi.org/10.17979/reipe.2015.0.04.457 |
Resumo: | Como saber se un profesor ou profesora é exemplo
de boas prácticas? Traballo nunha investigación na
que intentamos dar resposta a este interrogante
analizando unhas 100 prácticas na Educación
Infantil. Neste texto expoño o recorrido dun
profesor, seleccionado para a mostra deste proxecto,
e analizo a súa narrativa e pensamento, expoñendo as
claves que xustifican a súa didáctica. Os resultados
encamiñan as decisións pedagóxicas baixo a
influencia dun pedagogo que o marcou de por vida,
Willems, e das propias vivencias escolares. As ganas
de innovar e cambiar o que non funciona na didáctica
da música son o aliciente deste profesor How can we know if a teacher is “example of good practices”? I take part in a research in which we try to answer to this question by analyzing about 100 practices regarding Early Childhood Education. Here I expose the itinerary of a teacher, and I analyze his narrative and thinking, presenting the keys that justify his didactics. The results guide the pedagogical decisions under the influence of both a pedagogue that marked him for life, and his life lessons from school memories. The willing to innovate and change traditional music teaching and education, are the incentives of this teacher |
Versión do editor: | http://dx.doi.org/10.17979/reipe.2015.0.04.457 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/15670 |
DOI: | 10.17979/reipe.2015.0.04.457 |
E-ISSN: | 2386-7418 |
Dereitos: | Atribución-Compartirigual 3.0 España |
Coleccións
-
- DPD-Artigos [820]
- GIE-Artigos [95]
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: