O desenvolvemento das prácticas científicas de construción e uso de modelos e probas: un estudo lonxitudinal en educación infantil
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/16595
Título: | O desenvolvemento das prácticas científicas de construción e uso de modelos e probas: un estudo lonxitudinal en educación infantil
|
Autor/a: | Fernández Monteira, Sabela
|
Dirección/Titoría: | Jiménez Aleixandre, María Pilar
|
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Centro Internacional de Estudos de Doutoramento e Avanzados (CIEDUS) Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional en Artes e Humanidades, Ciencias Sociais e Xurídicas Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Educación
|
Palabras chave: | Early Chilhood Education / Educación Infantil | Scientific Practices / Prácticas Científicas | Purposeful Observation / Observación cun Propósito | Scientific Models / Modelos Científicos | |
Data: | 2018
|
Resumo: | A tese ten como obxectivo examinar a participación do alumnado de educación infantil nas prácticas científicas de uso de probas e o uso e construcción de modelos e explicacións e como esta participación evoluciona ao longo da etapa. Acompáñase a un grupo durante toda a etapa de educación infantil e a outro grupo no mesmo centro, durante o terceiro curso de educación infantil.
Os resultados indican que nenas e nenos participan nas prácticas científicas con crecente autonomía e complexidade a medida que avanzan na etapa. Unha contribución orixinal da tese é a caracterización da observación cun propósito (Monteira & Jiménez-Aleixandre, 2016), que definimos como un tipo de observación prolongada no tempo, cun propósito determinado, andamiada, discutida e utilizada para apoiar conclusións e revisar teorías. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/16595
|
Dereitos: | Esta obra atópase baixo unha licenza internacional Creative Commons BY-NC-ND 4.0. Calquera forma de reprodución, distribución, comunicación pública ou transformación desta obra non incluída na licenza Creative Commons BY-NC-ND 4.0 só pode ser realizada coa autorización expresa dos titulares, salvo excepción prevista pola lei. Pode acceder Vde. ao texto completo da licenza nesta ligazón: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.gl
|