Mostrar o rexistro simple do ítem
dc.contributor.advisor | Trillo Alonso, Felipe (dir.) |
dc.contributor.author | Tacón García, Antía |
dc.date.accessioned | 2019-01-07T13:19:57Z |
dc.date.available | 2019-01-07T13:19:57Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/18075 |
dc.description | Traballo de Fin de Máster en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanzas de Idiomas. Curso 2017-2018 |
dc.description.abstract | [GL]O propósito do presente traballo consiste en caracterizar a figura docente na narrativa infantil e xuvenil, a partir da análise documental dunha mostra de obras significativas, e co fin de así realizar un achegamento ás constantes que rodean ao profesorado no imaxinario cultural e colectivo. A grande importancia da escola como espazo na literatura infantil e xuvenil, e o feito de que estas obras se atopan principalmente destinadas a mozos e mozas en idade escolar, motivan dita escolla. En particular, aténdese á representación das competencias docentes no corpus seleccionado, seguindo tanto o modelo do propio Máster de Profesorado coma o empregado pola Rede de Formación do Profesorado; desta maneira, os textos literarios serven de estímulo para a reflexión sobre o feito educativo e as demandas que sobre el existen, favorecendo o deseño e a mellora da práctica docente. |
dc.description.abstract | [ES] El propósito del presente trabajo consiste en caracterizar la figura docente en la narrativa infantil y juvenil, a partir del análisis documental de una muestra de obras significativas, y con el fin de así realizar un acercamiento a las constantes que rodean al profesorado en el imaginario cultural y colectivo. La gran importancia de la escuela como espacio en la literatura infantil y juvenil, y el hecho de que estas obras se encuentran principalmente destinadas a jóvenes en edad escolar, motivan dicha elección. En particular, se atiende a la representación de las competencias docentes en el corpus seleccionado, siguiendo tanto el modelo del propio Máster de Profesorado como el utilizado por la Red de Formación del Profesorado; de este modo, los textos literarios sirven de estímulo para la reflexión sobre el hecho educativo y las demandas que sobre él existen, favoreciendo el diseño y la mejora de la práctica docente. |
dc.description.abstract | [EN] The purpose of this paper is to characterize the figure of the teacher in children‟s and young people‟s narrative, through the documentary analysis of a sample of significative works, and in order to make an approach to the constants surrounding teachers inthe collective cultural imaginary. The great importance of school as a space in children‟s and youth literature, and the fact that these works are mainly intended for school-aged boys and girls, motivate such a choice. In particular, this study addresses the representation of teacher competencies in the selected corpus, following the models of both the Máster de Profesorado and the Red de Formación de Profesorado; thus, the literary texts serve as stimuli for reflection on education and the demands placed on it, favoring the design and improvement of teaching practice. |
dc.language.iso | glg |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.subject | Competencias docentes |
dc.subject | Literatura infantil e xuvenil |
dc.subject | Profesorado |
dc.subject | Literatura infantil y juvenil |
dc.subject | Teacher competencies |
dc.subject | Children and young people's literature |
dc.subject | Teachers |
dc.subject.classification | Materias::Investigación |
dc.title | A figura docente a través da literatura infantil e xuvenil |
dc.type | master thesis |
dc.rights.accessRights | open access |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |