O Grupo de Investigación en "Pedagoxía Social e Educación Ambiental" (SEPA-interea), GI-1447, está constituído no Departamento de Teoría da Educación, Historia da Educación e Pedagoxía Social da Universidade de Santiago de Compostela. Este Grupo, dirixido polo Catedrático de Pedagoxía Social D. José Antonio Caride Gómez, ten recoñecida a súa condición como Grupo de Investigación de Referencia Competitiva (GRC2013-018) co financiamento da Xunta de Galicia e os Fondos FEDER. Creado como tal equipo no ano 2000 (coa elaboración do novo catálogo de Grupos de Investigación pola Universidade de Santiago de Compostela) na súa estrutura intégrase desde o ano 2004 profesorado e persoal investigador da Universidade de A Coruña (UDC) no marco do proxecto interea (Iniciativas y Recursos en el Territorio para la Acción Local), promovido y financiado mediante convenio pola Deputación Provincial da Coruña. Así mesmo, ten recoñecida a súa condición de Unidade de Investigación Competitiva nas Áreas de Humanidades e Ciencias Sociais no Sistema Universitario Galego (Dirección Xeral de Promoción Científica e Tecnolóxica da Xunta de Galicia) desde decembro de 2006. Na traxectoria do Grupo Investigador, no Curriculum Vitae das persoas integrantes consta a dirección de máis de 45 Teses Doutorais, fundamentalmente no marco do Departamento de Teoría da Educación, Historia da Educación e Pedagoxía Social da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela; sendo un dos que ten acreditado un maior número de Teses dirixidas nos últimos anos nesta Universidade. O grupo SEPA forma parte de diversas sociedades e de dúas grandes Redes de Investigación, que integran máis de cen investigadoras e investigadores de diferentes universidades nacionais e internacionais. Unha delas, da que é IP o Dr. José Antonio Caride, é a Red de Investigación en Educación y Formación para la Ciudadanía y la Sociedad del Conocimiento (RINEF-CISOC); creouse no ano 2008 e finalmente foi financiada pola Xunta de Galicia para a súa estruturación e consolidación

Collections in this community

Recent Submissions

  • Educar en las cárceles: nuevos desafíos para la educación social en las instituciones penitenciarias 

    Caride Gómez, José Antonio; Gradaílle Pernas, Rita (Ministerio de Educación y Formación Profesional. Subdirección General de Documentación y Publicaciones, 2013)
    Las cárceles son un exponente visible de los fracasos de la libertad y, en cierto modo, de la educación. Paradójicamente, también son una forma de resolverlos. Partiendo de esta premisa, el texto que presentamos pone énfasis ...
  • Ocio deportivo juvenil: relación entre satisfacción e implicación organizativa 

    Lazcano Quintana, Idurre; Caballo Villar, María Belén (Universitat Autònoma de BarcelonaUniversitat de les Illes Balears, 2016)
    El artículo parte de la hipótesis de que aquellos jóvenes que tienen un mayor grado de responsabilidad en la organización de sus actividades de ocio deportivas presentan mayores niveles de satisfacción con la práctica, ...
  • Actividad física de ocio juvenil y desarrollo humano 

    Valdemoros San Emeterio, María Angeles; Ponce de León Elizondo, Ana; Gradaílle Pernas, Rita (Universitat Autònoma de BarcelonaUniversitat de les Illes Balears, 2016)
    La práctica de actividad física de ocio reporta numerosos beneficios que contribuyen a la salud integral del individuo. El objetivo fue examinar la vinculación entre la actividad física de ocio de los jóvenes españoles que ...
  • Cuando el proyecto se hace método: nuevas perspectivas para la investigación socioeducativa en red 

    Caride Gómez, José Antonio; Fraguela Vale, Raúl (Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social, 2015)
    El artículo sitúa sus argumentos en el giro epistemológico que aportan a las Ciencias Sociales y de la Educación los denominados métodos mixtos. No solo como un modo de ampliar las expectativas que generan en la reflexión ...
  • La influencia de la familia en el ocio físico-deportivo juvenil: nuevas perspectivas para la reflexión y la acción 

    Valdemoros San Emeterio, María Angeles; Ponce de León Elizondo, Ana; Sanz Arazuri, Eva; Caride Gómez, José Antonio (Consejo Superior de Investigaciones Científicas, 2014)
    La familia influye decisivamente en la construcción del ocio juvenil, como ámbito de convivencia en el que las personas concretan los modos de disfrutar de sus tiempos libres y como agente principal en las prácticas de ...

View more






Harvesters:Interesting links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback