EC/014-Vol.14, Núm. 1-2 (2005): Recent submissions
Now showing items 1-5 of 26
-
Tipoloxías do posicionamento de marcas. Un estudo conceptual no Brasil e en España
(Universidade de Santiago de Compostela, 2005) -
Estratexias de valor para a creación de coñecemento en organizacións intensivas en coñecemento
(Universidade de Santiago de Compostela, 2005) -
De FHC a Lula. Un ensaio socio-psicoanalítico sobre a “crise brasileira”
(Universidade de Santiago de Compostela, 2005) -
A construción dunha “contorna” institucional de apoio á industria maquieira na fronteira norte de México
(Universidade de Santiago de Compostela, 2005)A industrialización das zonas fronteirizas do norte de México iniciouse na década dos anos sesenta coa chegada da industria maquieira de exportación (IME). Durante as últimas catro décadas, as empresas maquieiras desenvolveron ... -
O Brasil de Lula: é posible a utopía reformista na globalización financeira?
(Universidade de Santiago de Compostela, 2005)Neste texto realízase un balance dos dous primeiros anos da política económica do equipo de Lula. A primeira parte lembra a herdanza do anterior Goberno de Fernando Henrique Cardoso. A pesar de importantes éxitos na loita ...