Recent Submissions

  • Percepción social sobre xeración de electricidade con fontes de enerxía renovables en Galicia 

    Prada Blanco, Albino; Vázquez Rodríguez, María Xosé; Soliño Millán, Mario (Universidade de Santiago de Compostela, 2007)
    Neste artigo presentamos unha análise de percepción social sobre a xeración de electricidade con fontes de enerxía renovables en Galicia. Realizamos unha enquisa de percepción a unha mostra representativa da poboación ...
  • Relacións de poder no sistema de valor: aplicación empírica na cadea da madeira de Galicia e do País Vasco 

    Gueimonde Canto, Ana; Diéguez Castrillón, María Isabel; Sinde Cantorna, Ana Isabel (Universidade de Santiago de Compostela, 2007)
    Este traballo examina as relacións de poder interempresarial que se manifestan nun subsistema de empresas configurado como sistema de valor. O obxectivo da investigación é duplo: caracterizar as estruturas de poder ...
  • Perfil do propietario forestal individual en Galicia: obxectivos e prácticas de xestión no nordeste da Comunidade 

    Marey Pérez, Manuel Francisco; Rodríguez Vicente, Verónica; Crecente Maseda, Rafael (Universidade de Santiago de Compostela, 2007)
    O monte arborado en Galicia experimentou un auxe significativo nas últimas décadas tanto en superficie coma en valor económico. Este desenvolvemento forestal foi obxecto de importantes publicacións centradas, principalmente, ...
  • Dúas perspectivas sobre a cartografía de coberturas e usos do solo en Galicia 

    Díaz Manso, José Marcial; Aller González, Dominique; Martín Rosón, Amparo; Barcia Noia, Berta; Pereira Paulo, Susana (Universidade de Santiago de Compostela, 2007)
    A cuantificación anual de superficies agrícolas e forestais é un dato básico de partida á hora de estimar a renda agraria, unha vez que a aquelas se lles aplican rendementos, producións e prezos. As técnicas cartográficas ...
  • Presión de tempo e contido informativo das promocións de vendas 

    Alén González, María Elisa; Fraiz Brea, José Antonio; Mazaira Castro, Andrés (Universidade de Santiago de Compostela, 2007)
    No presente traballo de natureza exploratoria faise unha aproximación á limitación de tempo como elemento persuasivo nas promocións de vendas. Esta limitación de tempo non só se materializa na fixación dunha data a partir ...

View more






Harvesters:Interesting links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback