dc.contributor.author | García Morales, Víctor Jesús |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T12:52:51Z |
dc.date.available | 2019-07-17T12:52:51Z |
dc.date.issued | 2002 |
dc.identifier.citation | Revista Galega de Economía, vol. 11, núm. 1 (2002), pp. 53-72 ISSN 1132-2799 |
dc.identifier.issn | 1132-2799 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/19226 |
dc.description.abstract | De entre as diversas formas de aprendizaxe (individual, estratéxica, sistemática, cultural, de equipo, reflexiva...), neste traballo ímonos centrar na aprendizaxe organizativa e máis concre-tamente nunha das súas principais manifestacións: a aprendizaxe a través da experiencia propia e allea, desde os éxitos e desde os erros. O noso obxectivo é realizar unha exposición teórica sobre este tipo de aprendizaxe experiencial presentando unha serie de proposicións co obxectivo de analizar qué tipo de aprendizaxe experiencial é máis eficaz e eficiente, permitindo unha mellor aprendizaxe e xestión do coñecemento. Estas proposicións deberán ser probadas en futuros es-tudios empíricos sobre o tema |
dc.description.abstract | Between the different ways of learning (individual, strategic, systematic, cultural, in group, reflexive, etc) in this study we are going to focus on the organizational learning, exactly, on one of its main representations: the learning by a self-experience and an external experience, from a success and failure point of view. Our intention is to make a theoretic explanation about this type of experience learning, by a making several propositions in order to analyse what kind of learning by doing is more efficient, which permits a better learning and knowledge management. These propositions should be proved in future empirical studies about this topic experiential |
dc.description.abstract | De entre las diversas formas de aprendizaje (individual, estratégico, sistemático, cultural, de equipo, reflexivo...), en este trabajo nos vamos a centrar en el aprendizaje organizacional y más concretamente en una de sus principales manifestaciones: el aprendizaje a través de la experiencia propia y ajena, desde los éxitos y desde los errores. Nuestro objetivo es realizar una exposición teórica sobre este tipo de aprendizaje experiencial presentando una serie de proposiciones con el objetivo de analizar qué tipo de aprendizaje experiencial es más eficaz y eficiente, permitiendo un mejor aprendizaje y gestión del conocimiento. Estas proposiciones de-berán ser probadas en futuros estudios empíricos sobre el tema |
dc.language.iso | glg |
dc.publisher | Universidade de Santiago de Compostela |
dc.subject | Aprendizaxe organizacional |
dc.subject | Aprendizaxe desde a experiencia |
dc.subject | Aprendizaxe interna |
dc.subject | Aprendizaxe externa |
dc.subject | Aprendizaxe indirecta |
dc.subject | Aprendizaxe conxénita |
dc.subject | Aprendizaxe desde o éxito |
dc.subject | Aprendizaxe desde o erro |
dc.subject | Organizational learning |
dc.subject | Learning by doing |
dc.subject | Internal learning |
dc.subject | External learning |
dc.subject | Vicarious learning |
dc.subject | Congenital learning |
dc.subject | Learning by success |
dc.subject | Learning by success |
dc.subject | Aprendizaje organizacional |
dc.subject | Aprendizaje desde la experiencia |
dc.subject | Aprendizaje interno |
dc.subject | Aprendizaje externo |
dc.subject | Aprendizaje indirecto |
dc.subject | Aprendizaje congénito |
dc.subject | Aprendizaje desde el éxito |
dc.subject | Aprendizaje desde el error |
dc.title | A xeración de novo coñecemento a partir dos erros |
dc.title.alternative | The Generation of New Knowledge Starting from Failures |
dc.title.alternative | La generación de nuevo conocimiento a partir de los errores |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.identifier.e-issn | 2255-5951 |
dc.rights.accessrights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.peerreviewed | SI |