Show simple item record

dc.contributor.authorLorenzo Díaz, María Montserrat
dc.date.accessioned2019-07-23T10:45:48Z
dc.date.available2019-07-23T10:45:48Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationRevista Galega de Economía, vol. 11, núm. 2 (2002), pp. 205-228 ISSN 1132-2799
dc.identifier.issn1132-2799
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/19278
dc.descriptionTexto dispoñible en galego e español
dc.description.abstractNos últimos anos, as empresas móvense nun novo escenario de competitividade onde non só se enfrontan a unha dimensión económica e social, senón tamén a unha esixencia ecolóxica. Conscientes da modificación que está a se producir na contorna da empresa, neste artigo analizamos cómo a empresa debe orienta-la súa xestión cara á nova relación de intercambio empresa-contorna natural-”stakeholders” e as estratexias que deben adoptar no ámbito do márketing ecolóxico (producto, prezo, comunicación e distribución). Paralelamente, presentámo-los mecanismos propostos por organismos internacionais –que lles facilitan ás empresas implementar un Sistema de Xestión Ambiental de forma voluntaria (EMAS-1993, EMAS-2001 e ISO 14001)–, reflexionando sobre as súas semellanzas e diferencias. Así mesmo, efectuamos unha análise do grao de implementación do sistema europeo EMAS e da norma internacional ISO 14001 nas empresas que desempeñan a súa actividade económica en Galicia
dc.description.abstractIn the latest years, companies are in a new competence scene facing not only economic an social rules, but also ecological ones. Being aware of the changes that are taking place around firms, in this paper we analyse the way a company must direct its management toward the new relationship between firm-natural environment-stakeholders and the ecological marketing strategies (product, prize, promotion and place). We also present the mechanisms proposed by International Organizations, which make it easy to implement an Environment Management System, in a voluntary way, considering its similarities and differences. Besides, this research analyses the degree of implementation of the European System EMAS and the international rule ISO 14001 in the Galician firms
dc.description.abstractEn los últimos años, las empresas se mueven en un nuevo escenario de competitividad donde no sólo se enfrentan a una dimensión económica y social, sino también a una exigencia ecológica. Conscientes de la modificación que se está produciendo en el entorno de la empresa, en este artículo analizamos cómo la empresa debe orientar su gestión hacia la nueva relación de intercambio empresa-entorno natural-”stakeholders” y las estrategias que deben adoptar en el ámbito del marketing ecológico (producto, precio, comunicación y distribución). Paralelamente, presentamos los mecanismos propuestos por Organismos Internacionales- que facilitan a las empresas implementar un Sistema de Gestión Ambiental de forma voluntaria (EMAS-1993, EMAS-2001 e ISO 14001)- reflexionando sobre sus semejanzas y diferencias. Asimismo, efectuamos un análisis del grado de implementación del sistema europeo EMAS y de la norma internacional ISO 14001 en las empresas que desempeñan su actividad económica en Galicia
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade de Santiago de Compostela
dc.subjectMárketing ecolóxico
dc.subjectEMAS
dc.subjectISO 14001
dc.subjectEcological marketing
dc.subjectMarketing ecológico
dc.titleMárketing ecolóxico e sistemas de xestión ambiental: conceptos e estratexias empresariais
dc.title.alternativeEcological Marketing and Environment Management Systems: Concepts and Business Strategies
dc.title.alternativeMarketing ecológico y sistemas de gestión ambiental: conceptos y estrategias empresariales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.e-issn2255-5951
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.description.peerreviewedSI


Files in this item

application/pdf
Name: pp_205_228_rge_11_2_glg.pdf
Size: 279.7 Kb
Format: PDF


application/pdf
Name: pp_205_228_rge_11_2_esp.pdf
Size: 274.4 Kb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record






Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback