Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMartínez Roget, Fidel
dc.contributor.authorNovello, Simone
dc.contributor.authorMurias Fernández, Pilar
dc.date.accessioned2019-08-07T12:15:22Z
dc.date.available2019-08-07T12:15:22Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRevista Galega de Economía, vol. 18, núm. 2 (2009), pp. 5-20 ISSN 1132-2799
dc.identifier.issn1132-2799
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/19589
dc.descriptionTexto dispoñible en galego e español
dc.description.abstractNos últimos anos no ámbito turístico, ao igual que no conxunto da economía, produciuse un cambio de paradigma na xestión das empresas e a medición da satisfacción dos clientes foi desprazada polo concepto de lealdade, ao consideralo un mellor indicador do seu comportamento real. Neste artigo proponse un enfoque integrado para tratar de comprender a lealdade do turismo co destino Santiago de Compostela, á vez que se examinan as relacións teóricas e empíricas acerca dos vínculos entre a satisfacción turística, tanto global como por atributos, e a lealdade co destino. Os resultados do traballo permitirán coñecer os factores sobre os que os responsables, tanto públicos como privados, da xestión do destino deberán incidir para xerar lealdade nos turistas. Un turista leal seguramente repetirá a visita e moi probablemente a recomendará a outras persoas. A celebración do Xacobeo no ano 2010 traerá a Santiago de Compostela –e a Galicia no seu conxunto– un importante volume de turistas, oportunidade que debería ser aproveitada para xerar fluxos turísticos nos próximos anos
dc.description.abstractEn los últimos años en el ámbito turístico, al igual que en el conjunto de la economía, se ha producido un cambio de paradigma en la gestión de las empresas y la medición de la satisfacción los clientes ha sido desplazada por el concepto de lealtad, al considerarlo un mejor indicador de su comportamiento real. En este artículo se propone un enfoque integrado para tratar de comprender la lealtad del turismo con el destino Santiago de Compostela, a la vez que se examinan las relaciones teóricas y empíricas acerca de los vínculos entre la satisfacción turística, tanto global como por atributos, y la lealtad con el destino. Los resultados del trabajo permitirán conocer los factores sobre los que los responsables, tanto públicos como privados, de la gestión del destino deberán incidir para generar lealtad en los turistas. Un turista leal seguramente repetirá la visita y muy probablemente la recomendará a otras personas. La celebración del Xacobeo en el año 2010 traerá a Santiago de Compostela –y a Galicia en su conjunto– un importante volumen de turistas, oportunidad que debería ser aprovechada para generar flujos turísticos en los próximos años
dc.description.abstractThis paper analyses the loyalty of tourists to the destination Santiago de Compostela. Using structural equation modeling (SEM), it examines the theoretical relations between tourist satisfaction, overall and by attributes, and loyalty to the destiny. The results show that loyalty is strongly influenced by tourists’ satisfaction with the various elements that make up the destination (accommodation, catering, cultural and natural heritage, security, etc.), whereas tourists’ overall satisfaction does not seem to have an impact on tourists’ loyalty. The conclusions derived from work can be used by public and private institutions responsible for the managing the city of Santiago de Compostela
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade de Santiago de Compostela
dc.subjectSantiago de Compostela
dc.subjectTurismo
dc.subjectSatisfacción
dc.subjectLealdade
dc.subjectLealtad
dc.subjectTourism
dc.subjectSatisfaction
dc.subjectLoyalty
dc.titleAnálise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela
dc.title.alternativeAnálisis de la lealtad de los turistas que visitan la ciudad de Santiago de Compostela
dc.title.alternativeAn Analysis of Tourism Loyalty: The Case of Santiago de Compostela
dc.typejournal article
dc.type.hasVersionVoR
dc.identifier.essn2255-5951
dc.rights.accessRightsopen access
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Departamento de Economía Aplicada
dc.description.peerreviewedSI


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: pp_5_20_rge_18_2_glg.pdf
Tamaño: 132.5 Kb
Formato: PDF


application/pdf
Nome: pp_5_20_rge_18_2_esp.pdf
Tamaño: 133.9 Kb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem






Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións