O transporte como produto turístico en Galiza: unha análise da oferta actual
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19590
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | O transporte como produto turístico en Galiza: unha análise da oferta actual |
Outro/s título/s: | O transporte como produto turístico en Galiza: unha análise da oferta actual Transport as Tourist Product in Galicia: A Current Offer Analysis |
Autor/a: | Paül Carril, Valerià Pazos Otón, Miguel |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía |
Palabras chave: | Transporte para o turismo | Transporte como turismo | Produtos turísticos | Destinos turísticos | Xeografía do turismo | Xeografía dos transportes | Galicia | Transporte para el turismo | Productos turísticos | Geografía del turismo | Geografía de los transportes | Transport for tourism | Transport as tourism | Tourist products | Tourism destinations | Tourism geography | Transport geography | |
Data: | 2009 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Revista Galega de Economía, vol. 18, núm. 2 (2009), pp. 21-48 ISSN 1132-2799 |
Resumo: | Este artigo analiza aqueles transportes que en Galicia se converteron nunha atracción
turística por si mesma e, xa que logo, en produtos turísticos. En primeiro lugar, delimítase teoricamente
a diferenciación entre transporte «como» turismo e transporte «para» o turismo. Isto
faise a través dunha revisión da literatura xeográfica xerada sobre a cuestión e dunha mención
de varias experiencias internacionais de referencia. A continuación son estudadas as experiencias
concretas de Galicia mediante unha clasificación por modos de transporte. Nela téntase recoller
a totalidade das prácticas existentes na actualidade, realizadas no pasado e mesmo previstas
nesta dirección. Este estudo compleméntase coa análise de caso de tres organizacións
que ofrecen produtos de transporte como turismo e que consideramos representativas da heteroxeneidade
presente en Galicia. Nas conclusións interprétanse os resultados acadados, valóranse
os efectos dos produtos estudados nos destinos e fanse propostas concretas de futuro Este artículo analiza aquellos transportes que en Galicia se han convertido en una atracción turística por sí misma y, por lo tanto, en productos turísticos. En primer lugar, se delimita teóricamente la diferenciación entre transporte «como» turismo y transporte «para» el turismo. Esto se hace a través de una revisión de la literatura geográfica generada sobre la cuestión y de una mención de varias experiencias internacionales de referencia. A continuación son estudiadas las experiencias concretas en Galicia mediante una clasificación por modos de transporte. En ella se intenta recoger la totalidad de las prácticas existentes en la actualidad, realizadas en el pasado e incluso previstas en esta dirección. Este estudio se complementa con el análisis de caso de tres organizaciones que ofrecen productos de transporte como turismo y que consideramos representativas de la heterogeneidad presente en Galicia. En las conclusiones se interpretan los resultados alcanzados, se valoran los efectos de los productos estudiados en los destinos y se hacen propuestas concretas de futuro This paper examines those transports that in Galicia have become a tourist attraction in their own right and, consequently, tourist products. Firstly, a theoretical framework is established in order to distinguish between transport as tourism and transport for tourism. This is carried out by means of a revision of the geographical literature developed on the topic as well as by means of a mention of several international referencial experiences. Next, specific Galician experiences are studied through a classification by transport modes. In this classification all the practices are intended to gather: those that currently exist, as well as those carried out in the past, and even those that are forecasted. This study is complemented with case analysis of three organisations that offer transport as tourism products. These three organisations are considered representative of the existing heterogeneity of practices in Galicia. In the concluding section, the achieved results are discussed, the studied products effects on destinations are assessed and specific future proposals are elaborated |
Descrición: | Texto dispoñible en galego e español |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19590 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |
Coleccións
-
- EC/018-Vol.18, Núm. 2 (2009) [13]
- XEO-Artigos [219]
Items relacionados
Mostrando items relacionados por título, autor e materia.
-
Efectos de la alta velocidad ferroviaria en la demanda turística: una aproximación para el caso de Galicia
Martínez Roget, Fidel; Pazos Otón, Miguel; Rodríguez, Xose Antón; Varela Cornado, Mateo (Asociación de Geógrafos Españoles (AGE), 2023)Desde la inauguración de la primera línea de alta velocidad en España, Madrid-Sevilla en 1992, la expansión de la red de alta velocidad ha modificado los hábitos de movilidad de residentes y turistas. Galicia se ha beneficiado ... -
Estudo descritivo do sector do transporte internacional de mercadorías por estrada en Galicia
Lampón Caride, Jesús Fernando (Universidade de Santiago de Compostela, 2004)Nos últimos anos estamos asistindo a un cambio na contorna económica marcado pola liberalización da economía e pola globalización dos mercados. Estes supuxeron unha maior facilidade e aumento de intercambio de bens, poñendo ... -
A análise do mercado turístico
Martínez Roget, Fidel (Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2013)Esta unidade didáctica forma parte da materia «Impacto Económico do Turismo Urbano» que se imparte no primeiro semestre, dentro do máster universitario en Turismo Urbano e Xestión de Empresas Turísticas. Con esta materia ...