Un novo desafío: o contido e a accesibilidade ao contido nas web turísticas españolas
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/19609
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Un novo desafío: o contido e a accesibilidade ao contido nas web turísticas españolas |
Outro/s título/s: | Un nuevo desafío: el contenido y la accesibilidad al contenido de las web turísticas españolas A New Challenge: The Content and the Accessibility on the Spanish Tourist Web |
Autor/a: | Domínguez Vila, Trinidad Fraiz Brea, José Antonio |
Palabras chave: | Accesibilidade web | Contido web | Discapacidade | Turismo accesible | Accesibilidad web | Contenido web | Discapacidad | Web accesibility | Web content | Disability | Accessible tourism | |
Data: | 2009 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela |
Cita bibliográfica: | Revista Galega de Economía, vol. 18, núm. 1 (2009), pp. 155-176 ISSN 1132-2799 |
Resumo: | Internet converteuse nunha ferramenta básica hoxe en día, tanto a nivel laboral e relacional
como de xestión. Se todo iso é centralizado na actividade turística, as posibilidades
multiplícanse, actuando non só como unha ferramenta de información, senón tamén como
xestor e como canle de contratación de produtos turísticos de diversa índole, ampliándose o
segmento de mercado de referencia ao poder ofertar produtos máis concretos e específicos segundo
as necesidades. Unha parte representativa destes novos beneficiarios son as persoas
con discapacidade, con mobilidade-comunicación restrinxidas temporalmente e as persoas
maiores que posúen as súas capacidades diminuídas e que, polo tanto, necesitan unha serie de
adaptacións, de especificacións ou de modificacións en relación cos produtos turísticos que
vaian consumir.
De acordo con isto, formúlase o estudo das diferentes páxinas web oficiais de turismo das distintas
comunidades autónomas de España, por ser o ente con maior representatividade dun
conxunto de diversos destinos e produtos turísticos, mediante a análise do acceso aos contidos
así como dos contidos sobre accesibilidade desas páxinas, tomando como referencia o plan de
acción que se está executando a este respecto mediante a aplicación do Plan Nacional de Accesibilidade
2004-2012 Internet se ha convertido en una herramienta básica hoy en día, tanto a nivel laboral y relacional como de gestión. Si todo ello es centralizado en la actividad turística, las posibilidades se multiplican, actuando no sólo como una herramienta de información, sino también como gestor y como canal de contratación de productos turísticos de diversa índole, ampliándose el segmento de mercado de referencia al poder ofertar productos más concretos y específicos según las necesidades. Una parte representativa de estos nuevos beneficiarios son las personas con discapacidad, con movilidad-comunicación restringidas temporalmente y las personas mayores que poseen sus capacidades disminuidas y que, por lo tanto, necesitan una serie de adaptaciones, de especificaciones o de modificaciones en relación con los productos turísticos que vayan a consumir. De acuerdo con esto, se formula el estudio de las diferentes páginas web oficiales de turismo de las distintas comunidades autónomas de España, por ser el ente con mayor representatividad de un conjunto de diversos destinos y productos turísticos, mediante el análisis del acceso a los contenidos así como de los contenidos sobre accesibilidad de esas páginas, tomando como referencia el plan de acción que se está ejecutando a este respecto mediante la aplicación del Plan Nacional de Accesibilidad 2004-2012 The Internet has become a basic tool today, both labour and management relationships. If we speak about the tourism, the possibilities are lot. Internet can’t act only as an information tool but also as a channel manager and recruitment of diverse tourism products. I get to expand the segment of the market able to offer more specific products and according to specific needs. A part of these new beneficiaries are the disabled, temporarily restricted mobility and communication and the elderly people. They have depleted their capacity and therefore need a range of adjustments, specifications or changes related to tourism products to be consumed. It would be useful to the various official tourism websites of the different Autonomous Communities in Spain. They are the largest representative body with a diverse set of destinations and tourism products. Through analysis of access to the content and accessibility of the content of these pages. We reference to the action plan is being implemented with respect to the implementation of the National Plan of Accessibility 2004-2012 |
Descrición: | Texto dispoñible en galego e español |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/19609 |
ISSN: | 1132-2799 |
E-ISSN: | 2255-5951 |