Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDomínguez Vila, Trinidad
dc.contributor.authorFraiz Brea, José Antonio
dc.date.accessioned2019-08-08T07:51:56Z
dc.date.available2019-08-08T07:51:56Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRevista Galega de Economía, vol. 18, núm. 1 (2009), pp. 155-176 ISSN 1132-2799
dc.identifier.issn1132-2799
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/19609
dc.descriptionTexto dispoñible en galego e español
dc.description.abstractInternet converteuse nunha ferramenta básica hoxe en día, tanto a nivel laboral e relacional como de xestión. Se todo iso é centralizado na actividade turística, as posibilidades multiplícanse, actuando non só como unha ferramenta de información, senón tamén como xestor e como canle de contratación de produtos turísticos de diversa índole, ampliándose o segmento de mercado de referencia ao poder ofertar produtos máis concretos e específicos segundo as necesidades. Unha parte representativa destes novos beneficiarios son as persoas con discapacidade, con mobilidade-comunicación restrinxidas temporalmente e as persoas maiores que posúen as súas capacidades diminuídas e que, polo tanto, necesitan unha serie de adaptacións, de especificacións ou de modificacións en relación cos produtos turísticos que vaian consumir. De acordo con isto, formúlase o estudo das diferentes páxinas web oficiais de turismo das distintas comunidades autónomas de España, por ser o ente con maior representatividade dun conxunto de diversos destinos e produtos turísticos, mediante a análise do acceso aos contidos así como dos contidos sobre accesibilidade desas páxinas, tomando como referencia o plan de acción que se está executando a este respecto mediante a aplicación do Plan Nacional de Accesibilidade 2004-2012
dc.description.abstractInternet se ha convertido en una herramienta básica hoy en día, tanto a nivel laboral y relacional como de gestión. Si todo ello es centralizado en la actividad turística, las posibilidades se multiplican, actuando no sólo como una herramienta de información, sino también como gestor y como canal de contratación de productos turísticos de diversa índole, ampliándose el segmento de mercado de referencia al poder ofertar productos más concretos y específicos según las necesidades. Una parte representativa de estos nuevos beneficiarios son las personas con discapacidad, con movilidad-comunicación restringidas temporalmente y las personas mayores que poseen sus capacidades disminuidas y que, por lo tanto, necesitan una serie de adaptaciones, de especificaciones o de modificaciones en relación con los productos turísticos que vayan a consumir. De acuerdo con esto, se formula el estudio de las diferentes páginas web oficiales de turismo de las distintas comunidades autónomas de España, por ser el ente con mayor representatividad de un conjunto de diversos destinos y productos turísticos, mediante el análisis del acceso a los contenidos así como de los contenidos sobre accesibilidad de esas páginas, tomando como referencia el plan de acción que se está ejecutando a este respecto mediante la aplicación del Plan Nacional de Accesibilidad 2004-2012
dc.description.abstractThe Internet has become a basic tool today, both labour and management relationships. If we speak about the tourism, the possibilities are lot. Internet can’t act only as an information tool but also as a channel manager and recruitment of diverse tourism products. I get to expand the segment of the market able to offer more specific products and according to specific needs. A part of these new beneficiaries are the disabled, temporarily restricted mobility and communication and the elderly people. They have depleted their capacity and therefore need a range of adjustments, specifications or changes related to tourism products to be consumed. It would be useful to the various official tourism websites of the different Autonomous Communities in Spain. They are the largest representative body with a diverse set of destinations and tourism products. Through analysis of access to the content and accessibility of the content of these pages. We reference to the action plan is being implemented with respect to the implementation of the National Plan of Accessibility 2004-2012
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade de Santiago de Compostela
dc.subjectAccesibilidade web
dc.subjectContido web
dc.subjectDiscapacidade
dc.subjectTurismo accesible
dc.subjectAccesibilidad web
dc.subjectContenido web
dc.subjectDiscapacidad
dc.subjectWeb accesibility
dc.subjectWeb content
dc.subjectDisability
dc.subjectAccessible tourism
dc.titleUn novo desafío: o contido e a accesibilidade ao contido nas web turísticas españolas
dc.title.alternativeUn nuevo desafío: el contenido y la accesibilidad al contenido de las web turísticas españolas
dc.title.alternativeA New Challenge: The Content and the Accessibility on the Spanish Tourist Web
dc.typejournal article
dc.type.hasVersionVoR
dc.identifier.essn2255-5951
dc.rights.accessRightsopen access
dc.description.peerreviewedSI


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: pp_155_176_rge_18_1_glg.pdf
Tamaño: 127.2 Kb
Formato: PDF


application/pdf
Nome: pp_155_176_rge_18_1_esp.pdf
Tamaño: 129.9 Kb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem






Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións