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dc.contributor.authorAlén González, María Elisa
dc.contributor.authorFraiz Brea, José Antonio
dc.contributor.authorMazaira Castro, Andrés
dc.date.accessioned2019-08-09T10:11:26Z
dc.date.available2019-08-09T10:11:26Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationRevista Galega de Economía, vol. 16, núm. 1 (2007), pp. 95-110 ISSN 1132-2799
dc.identifier.issn1132-2799
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/19691
dc.descriptionTexto dispoñible en galego e español
dc.description.abstractNo presente traballo de natureza exploratoria faise unha aproximación á limitación de tempo como elemento persuasivo nas promocións de vendas. Esta limitación de tempo non só se materializa na fixación dunha data a partir da cal non se pode participar na promoción senón que o anunciante intenta transmitirlles aos consumidores unha sensación de escaseza coa intención de que o valor percibido do incentivo promocional aumente. Ademais, realízase unha avaliación do grao informativo dos anuncios promocionais recollidos, facendo unha análise descritiva por categorías de produto. Por último, establécense as principais conclusións e propóñense futuras liñas de investigación
dc.description.abstractEn el presente trabajo de naturaleza exploratoria se hace una aproximación a la limitación de tiempo como elemento persuasivo en las promociones de ventas. Esta limitación de tiempo no sólo se materializa en la fijación de una fecha a partir de la cual no se puede participar en la promoción sino que el anunciante intenta transmitir a los consumidores una sensación de escasez con la intención de que el valor percibido del incentivo promocional aumente. Además, se realiza una evaluación del grado informativo de los anuncios promocionales recogidos, haciendo un análisis descriptivo por categorías de producto. Al final, se establecen las principales conclusiones derivadas del trabajo y se proponen futuras líneas de investigación
dc.description.abstractIn the present work of exploratory nature we make an approach to the time limitation as a persuasive element in the sales promotions. This time limitation does not only materialize in the fixation of a date from which it is not possible to take part in the promotion, but also the advertiser tries to transmit to the consumers a sensation of scarcity, with the intention of increasing the perceived value of the promotional incentive. Also, we realize an evaluation of the informative level of the promotional advertisings, doing a descriptive analysis for product categories. Finally, the paper concludes with the main conclusions and the propose of lines for further research
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade de Santiago de Compostela
dc.subjectPromocións de vendas
dc.subjectAnálise de contido
dc.subjectAnuncios informativos
dc.subjectPromocións de ventas
dc.subjectAnálisis de contenido
dc.subjectSales promotions
dc.subjectContent analysis
dc.subjectInformative advertisings
dc.titlePresión de tempo e contido informativo das promocións de vendas
dc.title.alternativePresión de tiempo y contenido informativo de las promociones de ventas
dc.title.alternativeTime Pressure and Informative Content of Sales Promotions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.e-issn2255-5951
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.description.peerreviewedSI


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