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dc.contributor.advisorSanmartín Barros, Israel
dc.contributor.authorFernández Pérez, Pablo
dc.date.accessioned2019-11-13T12:13:11Z
dc.date.available2019-11-13T12:13:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/20220
dc.descriptionTraballo Fin de Master en Estudos Medievais Europeos: Imaxes, Textos e Contextos. Curso 2018-2019
dc.description.abstractEl objetivo de este trabajo es llevar a cabo un estudio de la imagen apocalíptica como medio de construcción de realidades en el marco cultural medieval. Partiendo, en un sentido básico, de presupuestos teóricos vinculados a la historia intelectual, se tratará de examinar el objeto de análisis en su dimensión sustancial histórica: es decir, como una forma transitoria de expresión o racionalidad integrada en unas condiciones sociales específicas. La intención es comprender, a partir de esta premisa, sus vías de producción, sus configuraciones principales y sus modos de participación en la vida individual y colectiva. Para ello, se ha recurrido a una fuente cuya magnitud tanto histórica como historiográfica ofrece posibilidades únicas para un estudio como el deseado: el poema inglés del s. XIV Piers Plowman, obra de William Langland. Vinculando el poder del texto a su capacidad de creación de imágenes o representaciones, su abordaje se realizará de acuerdo a los planteamientos de estudiosos como R. Chartier o F. Dosse. Las advertencias de estos últimos acerca de la necesidad de articular el análisis de las obras en sus itinerarios sociales, sumadas a la oportunidad brindada por las referencias al poema en las llamadas cartas de John Ball –enmarcadas en el ámbito de la Revuelta de los Campesinos de 1381–, nos permitirán transgredir los límites establecidos por el relato de Langland y configurar un estudio bipolar, que comprenda tanto el proceso de creación de la imagen apocalíptica, por un lado, como el de su recepción, por el otro. El resultado pretende ser un trabajo que, siguiendo el recorrido de la fuente a través de su sociedad, logre interrogar a sus ideas en sus condiciones sociales de emergencia, sus modos de expresión y comunicación de significados –los “recursos del relato”– y, finalmente, en sus relaciones enunciador-destinatario. Para ello, sin embargo, será necesario realizar previamente una profundización en las bases teóricas de este escrito –en la que detallaremos y ampliaremos algunas de las cuestiones esbozadas en estas líneas–, unas breves indicaciones contextuales y una pequeña introducción a la obra estudiada.
dc.description.abstractO obxectivo deste traballo é realizar un estudo da imaxe apocalíptica como medio para construír realidades no marco cultural medieval. Partindo, nun sentido básico, de presupostos teóricos vinculados á historia intelectual, tratará de examinar o obxecto de análise na súa dimensión histórica substancial: é dicir, como unha forma transitoria de expresión ou racionalidade integrada en condicións sociais específicas. A intención é comprender, a partir desta premisa, as súas formas de produción, as súas principais configuracións e os seus modos de participación na vida individual e colectiva. Para iso, utilizouse unha fonte cuxa magnitude histórica e histórica Historiográfico ofrece posibilidades únicas para un estudo como o desexado: o poema Inglés do s. XIV Piers Plowman, obra de William Langland. Vinculación do poder de o texto para a súa capacidade para crear imaxes ou representacións, o seu enfoque é levará a cabo segundo os enfoques de estudosos como R. Chartier ou F. Dosse. As advertencias deste último sobre a necesidade de articular a análise de traballa nos seus itinerarios sociais, engadidos á oportunidade que ofrecen as referencias ao poema nas chamadas letras de John Ball - enmarcadas no ámbito da Revolta dos Campesiños de 1381, permitiranos transgredir os límites establecidos polo A conta de Langland estableceu un estudo bipolar, que comprende tanto o proceso como creación da imaxe apocalíptica, por un lado, como a da súa recepción, pola outra. O resultado pretende ser un traballo que, seguindo o camiño da fonte ata A través da súa sociedade, pode interrogar as súas ideas nas súas condicións sociais emerxencia, os seus modos de expresión e comunicación de significados - os "recursos de historia ”e, finalmente, nas súas relacións enunciador-receptor. Para iso, con todo, Haberá que afondar previamente na base teórica deste por escrito: no que detallaremos e ampliaremos algúns dos temas descritos estas liñas; algunhas indicacións contextuais e unha pequena introdución á web traballo estudado.
dc.language.isospa
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectPiers Plowman
dc.subjectLangland, William
dc.subjectCultura medieval
dc.subjectLiteratura inglesa
dc.subjectImagen apocalíptica
dc.subjectImaxe apocalíptica
dc.subject.classificationMaterias::Investigación::55 Historia::5505 Ciencias auxiliares de la historia::550510 Filología
dc.titleConstruyendo realidades: la imagen apocalíptica en "Piers Plowman"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Filoloxía


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