Análise das conversacións entre estudantes xordos sobre fenómenos relacionados cá transformación da materia
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/20769
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Análise das conversacións entre estudantes xordos sobre fenómenos relacionados cá transformación da materia |
Autor/a: | Vázquez Martínez, Susana García-Rodeja Gayoso, Isabel |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didácticas Aplicadas |
Data: | 2004 |
Editor: | Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA) |
Cita bibliográfica: | Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 17, Nº. 56, 2004 (Exemplar dedicado a: XVII Congreso Enciga (CD-ROM)), páxs. 153-155 |
Resumo: | A integración escolar dos alumnos xordos nas aulas de Secundaria, precisa do deseño de situacións e experiencias curriculares adaptadas a estes estudantes. Un primeiro paso nesta tarefa é coñecer en que medida os coñecementos que surxen da área da didáctica das ciencias son aplicables a este colectivo. Nesta comunicación preséntase unha investigación que estamos realizando co propósito de coñecer si os modelos que utilizan os estudantes xordos, á hora de interpretar fenómenos relacionados ca transformación da materia, son diferentes, dadas as súas diferenzas de acceso á información e ás modalidades da linguaxe que utilizan, aos descritos na literatura para os estudantes oíntes. Numerosas investigacións indican cas ciencias presenta unha vantaxe fronte a outras materias para estes estudantes: alto grado de motivación visual, manipulabilidade, e contribución ao desenrolo intelectual e lingüístico, xa que permiten utilizar a linguaxe en situacións significativas e reais. |
Versión do editor: | http://www.enciga.org/files/boletins/56/Analise_Das_Conversacions_Entre_Alumnos_Xordos.pdf |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/20769 |
ISSN: | 0214-7807 |
Coleccións
-
- DEMPC-Artigos [570]
- RODA-Artigos [270]