Triángulos de sustentabilidade unha actividade para implicar ao alumnado na xestión dos montes
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/20770
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Triángulos de sustentabilidade unha actividade para implicar ao alumnado na xestión dos montes |
Autor/a: | Montero Vilar, Santiago García Brea, Laura García-Rodeja Gayoso, Isabel |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didácticas Aplicadas |
Data: | 2017 |
Editor: | Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA) |
Cita bibliográfica: | Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 30, Nº. 84, 2017 (Ejemplar dedicado a: Recoge los resúmenes de los contenidos presentados a: ENCIGA. Congreso (30. 2017. Allariz)), págs. 37-38 |
Resumo: | Nesta comunicación descríbese unha actividade denominada “triángulos de sustentabilidade” desenvolvida con estudantes de 1º de bacharelato no IES Ponte Caldelas (Pontevedra). Esta actividade consistía en re exionar a partir dunha presentación con dezaseis fotografías relacionadas cos diferentes usos do monte. Posteriormente o alumnado, dividido en seis grupos de entre catro e cinco persoas, tiña que pegar unha copia das fotografías nun triángulo de sustentabilidade en función do ángulo ao que consideraban que se aproximaba máis: económico, social-cultural ou ecolóxico. Durante a comunicación tamén se describirán os resultados da mesma |
Versión do editor: | http://www.enciga.org/files/boletins/84/CN_Garcia_Brea_Laura_CC_Triangulos_de_sustentabilidade.pdf |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/20770 |
ISSN: | 0214-7807 |
Dereitos: | Copyright © 2017 Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA) |
Coleccións
-
- DEMPC-Artigos [570]
- RODA-Artigos [270]