A discusión na aula e as experiencias interpretativas na progresión de modelos sobre procesos de transformación de materia
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/20779
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | A discusión na aula e as experiencias interpretativas na progresión de modelos sobre procesos de transformación de materia |
Autor/a: | Sesto Varela, Vanessa García-Rodeja Gayoso, Isabel |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais |
Data: | 2015 |
Editor: | Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA) |
Cita bibliográfica: | Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 28, Nº. 81 (NOVEMBRO), 2015 (Ejemplar dedicado a: XXVIII CONGRESO DE ENCIGA), págs. 45-46 |
Resumo: | Nesta comunicación preséntase un traballo que pretende examinar en que medida a discusión na aula e as experiencias interpretativas na aula permiten a evolución dos modelos mentais iniciais dos estudantes sobre procesos de transformación da materia |
Versión do editor: | http://www.enciga.org/files/boletins/81/CN08_a_discusion_na_aula.pdf |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/20779 |
ISSN: | 0214-7807 |
Dereitos: | Copyright © 2015 Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA) |
Coleccións
-
- DEMPC-Artigos [570]
- RODA-Artigos [270]