Show simple item record

dc.contributor.authorGarcía-Rodeja Gayoso, Isabel
dc.contributor.authorJiménez Aleixandre, María Pilar
dc.contributor.authorLorenzo Barral, Francisco Manuel
dc.date.accessioned2020-02-20T12:51:02Z
dc.date.available2020-02-20T12:51:02Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.citationBoletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 2, Nº. 4, 1989, págs. 39-43
dc.identifier.issn0214-7807
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/20803
dc.description.abstractA estructuración do curriculum por áreas, pola que se opta no ensino Secundario Obrigatorio (MEC, 1989) é un dos aspectos dos novos curricula que suscita un debate máis vivo. Pretendemos oeste traballo contribuir a aclarar algúns puntos da polémica, e aportar argumentos que fundamentan a nosa opinión de que a estructuración curricular de área, en concreto, na área de Ciencias, é a máis adecuada para esto etapa do educación
dc.language.isoglg
dc.publisherAsociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA)
dc.rightsCopyright © 1989 Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia (ENCIGA)
dc.title¿Clima ou Gases mais nubes? Por qué o Área de Ciencias no ensino secundario
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didáctica das Ciencias Experimentais
dc.description.peerreviewedSI


Files in this item

application/pdf
Name: 1989_bc_garcia_clima.pdf
Size: 342.5 Kb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record






Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback