Visións competitivas de conectividade no contexto da Iniciativa Belt and Road : o desenvolvemento de infraestructuras en Indonesia
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/20829
Files in this item
Metadata of this item
Title: | Visións competitivas de conectividade no contexto da Iniciativa Belt and Road : o desenvolvemento de infraestructuras en Indonesia |
Author: | Pardo Diéguez, Bruno |
Advisor: | Murias Fernández, María del Pilar |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais |
Subject: | Infraestructura de transportes | Financiación | Desarrollo económico y social | Asia | China | Financiamento | Desenvolvemento económico e social | Infraestrutura de transportes | Finance | Transport infraestructure | Economic and social development | |
Date of Issue: | 2019 |
Abstract: | As necesidades globais de investimento en infraestructuras corren o risco de quedar sen ser materializadas. Asia é unha das rexións cun maior déficit de infraestructuras. As necesidades de cada país son diferentes, así como o seu modelo de desenvolvemento. Nese contexto, Belt and Road Initiative (BRI) foi anunciada polo presidente chinés Xi Jinping no ano 2013, coa idea de conseguir unha maior integración rexional e conectar o supercontinente Euroasiático. China, polo tanto, presentou un novo modelo de liderazgo. A súa vez, os países da rexión seguen os seus propios intereses, servindo ademáis de contrapeso ás intencións chinesas. As diferentes visións e as escollas finais dos diferentes países determinarán se finalmente as necesidades se financian con investimento público ou privado e o maior multilateralismo ou bilateralismo das relacións económicas e comerciais. Por outro lado, hai unha tendencia dos países receptores a intentar aproveitarse da competencia, e da búsqueda do equilibrio entre colaboración e competición entre os países activos nas propostas. Nese contexto, a cercanía vai ser cada vez máis relevante económica e estratéxicamente. No caso de Indonesia, o país ten unhas necesidades de infraestructuras elevadas. Estáseguindo un modelo cun papel elevado do sector público, que encaixa coa proposta chinesa, pero que mantén os problemas en termos de eficiencia. A nivel internacional, intenta aproveitarse da competencia, especialmente entre Xapón e China, e aumentar as relacións co resto do mundo a nivel comercial. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/20829 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
Collections
-
- Grao en Economía [35]
The following license files are associated with this item: