Coeducación das Emocións e dos Sentimentos na Educación Secundaria: deseño, desenvolvemento e avaliación da experiencia EmocionadXs
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/20837
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Coeducación das Emocións e dos Sentimentos na Educación Secundaria: deseño, desenvolvemento e avaliación da experiencia EmocionadXs |
Autor/a: | Permuy Martínez, Aixa |
Dirección/Titoría: | Porto Castro, Ana María Méndez Lois, María José |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Centro Internacional de Estudos de Doutoramento e Avanzados (CIEDUS) Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional en Artes e Humanidades, Ciencias Sociais e Xurídicas Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Educación |
Palabras chave: | Emocións | Sentimentos | Coeducación | Educación afectiva | Programas educativos | Educación secundaria | |
Data: | 2020 |
Resumo: | Dentro dunha sociocultura esencialmente cisheteropatriarcal, capitalista, neoliberal e hiperracional, xa non é que non se lle estea concedendo a importancia que se merecen ás emocións e aos sentimentos, senón que se están a obviar, reprimir e misnusvalorar, asociándoxs a unha vulnerabilidade supostamente perigosa. O obxectivo deste traballo é presentar a experiencia EmocionadXs, -as súas orixes, a súa historia e os seus efectos-. Un proxecto sobre educación do sentir desenvolto con alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria do IES Xulián Magariños de Negreira; froito da fonda convicción sobre as oportunidades de desenvolvemento que representan este tipo de actividades na adolescencia, tanto individual como colectivamente. EmociónadXs é un relato sobre as oportunidades de abordar sociocoeducativamente o sentir na adolescencia; que incrementa o corpus teórico da coeducación e máis da educación emocio-sentimental a través da proposta dun novo enfoque dentro das ciencias afectivas: a coeducación das emocións e dos sentimentos. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/20837 |
Dereitos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: