El storytelling de Donald Trump en las elecciones estadounidenses de 2016
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http://hdl.handle.net/10347/23370
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Título: | El storytelling de Donald Trump en las elecciones estadounidenses de 2016 |
Outro/s título/s: | O storytelling de Donald Trump nas elecciones estadounidenses de 2016 Donald Trump's storytelling in 2016 general elections |
Autor/a: | Piñeiro Tajes, Laura Nadal |
Dirección/Titoría: | Lagares Díaz, María Nieves |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias Políticas e Sociais |
Palabras chave: | Donald Trump | Storytelling | American Way of Life | American Dream | Comunicación política | Marketing político | Political communication | Political marketing | |
Data: | 2017 |
Resumo: | El presente trabajo identifica el storytelling utilizado por Donald Trump, actual
presidente de Estados Unidos, durante la campaña electoral de 2016. Para ello, se
recurre a las bases teóricas de dicha herramienta de marketing político, y se ahonda en
su relevancia en la sociedad mediatizada de nuestros días. En segundo lugar, se
reconocen en los discursos del candidato los principales elementos de la técnica
(storyline, framing, timing y networking), a la vez que se relaciona su relato con los
valores presentados por el American Creed y se determina su justificación política O presente traballo identifica o storytelling utilizado por Donald Trump, actual presidente dos Estados Unidos, durante a campaña electoral do ano 2016. Para isto, faise un percorrido polas bases teóricas de dita ferramenta de marketing político, e afóndase na súa relevancia no marco da sociedade mediatizada dos nosos días. En segundo lugar, recoñécense nos discursos do candidato os principais elementos da técnica (storyline, framing, timing e networking), á vez que se relaciona o seu relato cos valores presentados polo American Creed e se determina a súa xustificación política This paper proposes an approach to the storytelling used by Donald Trump, current president of the USA, during 2016 electoral campaign. Based on the central concepts of the American Creed, a system of cultural values and ideals rooted in the American Society, and with the theoretical framework of the storytelling as a political marketing tool, storyline, framing, timing and networking are identified in his speeches |
Descrición: | Traballo Fin de Máster en Marketing, Consultoría e Comunicación Política. Curso 2016-2017 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/23370 |
Dereitos: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
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